Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svidlet min 74 år gamle mor. Håper hele firmaet går dukken. Styr for all del unna dette firmaet.
Ren svindel fra telefonnummer 421*****. Selgeren fikk meg til å tro at dette var i samsvar med den avtalen jeg allerede hadde. Jeg skjønte faktisk ikke at jeg ufrivillig hadde byttet strømleverandør før Skandia Energi ringte og lurte på hvorfor jeg ville bytte. Jeg kommer ALDRI til å anbefale Oslo Kraft til noen!
Får purringer på strøm jeg i perioden ikke har hatt hos dem.
Bestilte et kampanjeprodukt: 0 kr de 2 første månedene, co2fri flytende etterpå. Ingen bindingstid. Etter 4 uker kommer første faktura. Tok kontakt med dem. Oslokraft hevder at jeg bestilte vanlig co2fri flytende, ikke kampanje. Skal du bestille strømabonnement, hos Oslo Kraft anbefaler jeg at du tar vare på dokumentasjon (printe ut, ta bilder av skjermbildet, osv) og ikke stole på hva selskapet Oslokraft gjør med din bestilling. De lokker med tilbud som de velger å ikke overholde og sikkert regner med at kundene ikke gidder å krangle med dem. Uetisk og lukter som pyntet svindel.
Ble lovet 30-40%billigere strøm, bare løgn de hadde ikke opptak av hva selger lovet meg som kunde, kun at jeg hadde trykt OK på en SMS??? Mange mail og tlf til selskapet, men måtte bli i et år. Ble ikke opplyst at det var 12 mnd binding, ikke før jeg ville bort fra Oslo Kraft. Lureri styr unna. Skal bytte tilbake til det selskapet jeg var i før. Skal det være opptak av samtaler må det være av hele samtalen, der selger lover mye billigere strøm.
Har faktisk ikke en eneste positiv ting å si. Får ikke faktura opp i nettbank, får ikke hjelp fra kundeservice. Blitt påprakket ett produkt som er helt feil. Lar meg ikke gå ut av avtalen. Ikke levert det produktet de prakket på meg.
Du slette tid dette er ille! Selgere tar ikke nei for ett nei! Det er mulig strømselskapet er ok, men de som sørger for å få inn kundene er totalt forkastelig! Her mangler: Moral, etikk, forståelse på rett og galt, og oppriktighet. Anbefaler Oslo Kraft å gå inn å lytte til opptak av samtaler! Det ble sagt at dere har samarbeid med min nåværende leverandør, og at det er ikke snakk om bytte, bare en lavere pris. Opplysningsplikten selgerne har er totalt fraværende. Jeg jobber selv med salg, å dette er ikke måten å tilegne seg nye kunder på!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy