Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Du slette tid dette er ille! Selgere tar ikke nei for ett nei! Det er mulig strømselskapet er ok, men de som sørger for å få inn kundene er totalt forkastelig! Her mangler: Moral, etikk, forståelse på rett og galt, og oppriktighet. Anbefaler Oslo Kraft å gå inn å lytte til opptak av samtaler! Det ble sagt at dere har samarbeid med min nåværende leverandør, og at det er ikke snakk om bytte, bare en lavere pris. Opplysningsplikten selgerne har er totalt fraværende. Jeg jobber selv med salg, å dette er ikke måten å tilegne seg nye kunder på!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pågående og frekke. Sier at andre lyver når det gjelder tilbud. Huff.
Fikk Norgespakka hos Oslo kraft å det er den verste søppla æ har vært borti. Det er totalt uoversiktlige regninger som man ikke skjønner noe av. Jeg har ringt 2 ganger for å få ordnet slik at jeg får "vanlige" regninger men det er ikke blitt gjort. Å det virker som det er en umulig å komme seg ut av avtalen uten å betale 150 kr igjen per mnd for å komme seg ut av det! Det er helt urimelig. Dem prakker folk på den eneste avtalen dem har med 12 mnd bindingstid når de andre avtalene ikke har noe bindingstid kun for å få folk til å være hos dem selv om man er sykt misfornøyd.. Jeg skulle aldri gått bort ifra Kraft i Nord.
Det var veldig bra telefon salg av strøm avtale, og etter det var svart på sms OK da startet de dårlige tingene. Etter første faktura fikk jeg vite at det er 3 års bindingstid og priser som var fakturert var langt fra rimlegste markedspriser i forvaltningsavtale. Hold unna dem!
Fikk en avtale som de sa at jeg skulle betale mindre en hva jeg betalte før + EN MND fri. Fikk så vite at jeg skulle betale mer en jeg gjord for KWh sa da at jeg ikke ville gå med på avtalen. Fikk da en regning på 1800 kr uten at jeg hadde inngått avtale med dem som de mente på grunn av brud på avtale påsto de. Betalte den så får jeg en regning på 105,51 i strøm regning hvor det skrev at jeg hadde brukt 180kWh på 27.09.17. Til 30.09.17 = 49,68 + faktisk fastavgift 27.09.17 til 30.09.17 = 3 dager = 4,83 sum til sammen 54,51, med 25% på dette ble skrevet som 82,80kr som ble en moms = 20,71 kr. Regningen ble 103,51 kr og det uten at jeg har vært kunde til Oslo kraft og etter at jeg betalte 1800 for brud på avtalen. Får altså en regning uten at jeg er kunde. Svindel fra første øyeblikk og de fortsetter efter på at jeg betalte for brudd og ikke inngikk noe avtale med dem.
Svært dårlig info om selskapet og selger var svært aggressiv. Ikke noe skriftlig annet enn en SMS som jeg skulle svare OK på om jeg aksepterte avtalen. Dette forstod jeg ikke helt, og gikk på en smell. Har klaget i ettertid, men Oslokraft sier de har opptak av samtalen med meg og alt er etter avtalen som jeg har sagt OK til. Etter min mening svært dårlig forretningsskikk!
Kjøpte en av fastprispakkene til Oslo Kraft. Fantastisk godt tilbud som er enkelt å forstå. På tide at de store leverandørene merker konkurransen i et produkt som er komplett likt fra leverandør til leverandør. Tommel opp. Nettleie på samme faktura er kjekt også!