Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble en kortvarig kunde, jeg installerte 9kw solceller på taket, å siden di ikke har plusskunde avtale så må jeg bytte etter 14 dager bare
Hei Solar Takk for din tilbakemelding og takk som var kunde her. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbake meldinger på fra kunder. Vi kommer helt sikkert til å få inn flere i fremtiden også. Om du ønsker å prøve oss ut en gang senere, ønsker vi gjerne å følge deg opp. Du kan lett kontakte oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en TOPP dag. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Mvh oss i GNP Energy
Fikk ikke avtalt produkt ved bestilling. Prisen oppgitt var et skjult kampanjetilbud. Hvis dere ønsker å blir bedre kan dere gi kundene deres det produktet dere reklamerer for og som faktisk er bestilt. Det burde også komme tydelig frem at påslaget på -22 øre bare gjelder 3 mnd, i stedet for å gjemme dere bak en prisjustering.
Hei Kjetil Takk for din tilbakemelding. Vi har flere avtaler inne hos oss og derfor litt utfordrene å finne ut hvilken avtale du skriver om i innlegget ditt. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan hjelpe deg med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi vil gjerne hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP Energy
Gir pakkepriser de første to mnd for så å doble prisen. Svært trege til å svare på enkle henvendelser.
Hei Karl E Takk for din tilbakemelding. Om du ønsker oppfølgning av oss etter din pakkeavtale er ute. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer. Vi svarer alltid. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy
Leveransen er upåklagelig og Enkelt bytte med Elskling.
Hei Tore Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så flott at leveransen din på strøm er bra og at du er fornøyd med oss. Elskling er en flott samarbeidspartner. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Bestilte straum som prismessig skulle vere mellom dei 10 billegaste. Fekk nettopp ei rekning der straumprisen (91,75 øre/kwh) er over dobbelt så dyr som gjennomsnittet til andre straumleverandørar. Har tidlegare forsøkt å kome i kontakt med selskapet på mail uten å få svar. Har forsøkt å ringe, men samtalen vart broten etter få sekund - forsøkte 4 ganger. Har også tidlegare fått totalt uforståelege rekningar. Kva er dette for selskap?
Hei Einar Takk for din tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder som liker oppfølgningen vår på tlf og mail, vi svarer alltid. Så det må ha virkelig ha skjedd en feil her om dette er tilfelle. Vi anbefaler at du forsøker å kontakte oss på e-post: [email protected] og telefon 21 65 10 00 , så vi kan lett kan finne kundenummeret ditt i datasystemet. ( om det fortsatt er utfordringer for deg... skriv gjerne ned knd nr ditt her, så finner vi deg med en gang ) Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen GNP Energy
Kommer med helt urealistiske påstander om mulighet for besparelser. Helt åpenbart en useriøs aktør.
Hei Gandalf Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne deg datasystemet vårt med hvilket påstander du har blitt lovet. Alt skal stå i avtalen din. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy
Ett av de verste strømselskap det går an å knytte seg til. De sender ut fakturaer i hytt og pine. Liker du å sitte i tlf med kundeservice for 0 få ordnet opp så er dette selskapet for deg. Du blir ikke ensom her. Får nok å gjøre resten av kundeforholdet.
Hei Knut T Takk for din tilbakemelding. Leit å lese at du ikke er fornøyd. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på kundeservicen vår. Hvis det er noe feil som har skjedd med fakturaene dine. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post [email protected] (hvis du absolutt ikke vil ringe nå) Slik at vi finner deg raskt i systemet, med ditt kunde nummer. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy