Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Leveransen er upåklagelig og Enkelt bytte med Elskling.
Hei Tore Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så flott at leveransen din på strøm er bra og at du er fornøyd med oss. Elskling er en flott samarbeidspartner. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Bestilte straum som prismessig skulle vere mellom dei 10 billegaste. Fekk nettopp ei rekning der straumprisen (91,75 øre/kwh) er over dobbelt så dyr som gjennomsnittet til andre straumleverandørar. Har tidlegare forsøkt å kome i kontakt med selskapet på mail uten å få svar. Har forsøkt å ringe, men samtalen vart broten etter få sekund - forsøkte 4 ganger. Har også tidlegare fått totalt uforståelege rekningar. Kva er dette for selskap?
Hei Einar Takk for din tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder som liker oppfølgningen vår på tlf og mail, vi svarer alltid. Så det må ha virkelig ha skjedd en feil her om dette er tilfelle. Vi anbefaler at du forsøker å kontakte oss på e-post: [email protected] og telefon 21 65 10 00 , så vi kan lett kan finne kundenummeret ditt i datasystemet. ( om det fortsatt er utfordringer for deg... skriv gjerne ned knd nr ditt her, så finner vi deg med en gang ) Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen GNP Energy
Kommer med helt urealistiske påstander om mulighet for besparelser. Helt åpenbart en useriøs aktør.
Hei Gandalf Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne deg datasystemet vårt med hvilket påstander du har blitt lovet. Alt skal stå i avtalen din. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy
Ett av de verste strømselskap det går an å knytte seg til. De sender ut fakturaer i hytt og pine. Liker du å sitte i tlf med kundeservice for 0 få ordnet opp så er dette selskapet for deg. Du blir ikke ensom her. Får nok å gjøre resten av kundeforholdet.
Hei Knut T Takk for din tilbakemelding. Leit å lese at du ikke er fornøyd. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på kundeservicen vår. Hvis det er noe feil som har skjedd med fakturaene dine. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post [email protected] (hvis du absolutt ikke vil ringe nå) Slik at vi finner deg raskt i systemet, med ditt kunde nummer. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy
Har aldri bestilt dem engang og nå truer de med inkasso! SVART VIRKSOMHET. Fetter er en grusom sleip og grådig spam virksomhet . Nådeløst. Bu
Hei Ksørlie Takk for tilbakemelding. Hvis dette har skjedd... forstår vi at du er fortvilet. Det er ingen leverandører som har lov til å bestille avtaler uten godkjenning fra kunde! Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi lett kan finne ut av når, hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med ? Dette ønsker vi å finne ut av med deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor salg, siden vi er få folk på hovedkontor. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år og vi er stolt av jobben vår. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Holder ikke hva som loves. Jeg kommer til å ta kontakt med Forbrukerrådet om lovligheten av dette. Det er normalt at man får ett angrettskjema.
Hei Terje Takk for din tilbakemelding. Vi vet ikke hva du har blitt lovet utifra det du skriver over. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan hjelpe deg med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi ser raskt hva slags avtale du har og hva du hadde blitt lovet og hvem du har vært i kontakt med. Alle privat kunder har 14 dager angrerett etter signering, slik er det hos alle leverandører. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Jeg ble oppringt og fortalt at jeg var en av 50 som hadde vunnet i julekalenderen deres, selv om jeg ikke husker å ha deltatt. Jeg hadde vunnet 2 måneder med redusert strømpris, og jeg kunne også få en 10-på topp-avtale, en garanti om at selskapet alltid skulle ligge blant de ti billigste. Jeg ville ikke si noe før jeg fikk lest betingelsene, og bad de sende alt på Mail. Da jeg etterhvert fikk noe fra de, var ikke gevinsten jeg visstnok hadde vunnet nevnt med et ord. Tror ikke jeg kommer til å svare de noenting,
Hei Jostein Takk for tilbakemelding. Beklager hvis du har blitt lovet noe og ikke fått dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med andre eksterne selskaper innenfor salg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig alle oss i GNP Energy