Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri opplevd så gjennomført elendig aktør i noen bransje. Her endres forbruksoppdelingen akkurat som det passer dem, for å tjene mest mulig. De vil heller ikke gå gjennom forbruket med kunden, som beviselig påpeker feil. De er ikke interessert i å høre det kunden sier. Elendig kundebehandling. Anbefaler ikke disse til noen.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vurderer å anmelde dette useriøse opplegget. 77,96 Øre /kWh i April er helt sinnsykt. Bindingstid er ikke opplyst. Dette er en sak for TV2 hjelper deg.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg har bare opplevd regningsrot. Er dritt lei hele selskapet. Ikke hva de lovet.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Unødvendig dyre, elendig kundebehandling, upålitelige tilsnikelser i kontraktinngåelse og særdeles ubehagelige å ha med å gjøre når man ber om innsyn i forbruk, avtalevilkår eller liknende.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg bytter ofte avtaler og selskap for å få best mulig pris og GNP\oslokraft har ofte vært billige. De har vært billigst siste halvåret og er det fremdeles. Kundeservice på chat svarer raskt og hyggelig! Det eneste negative jeg kommer på er antall avtaler de har. Det er litt for mange, men de er ikke blant de verste. Mange selskaper har flere og det blir vanskeligere å finne "rett" avtale.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De leverte det som ble lovet. Faktura lett forståelig.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De lurer deg til å tro på avtale i telefonsamtale med selger men avtalen er fullstendig. Endret når du har godtatt en kort, men smart sms-formulering. Eieren har endret firmanavn flere ganger og har enkelt sagt bare negative omtaler. Forbrukerrådet har drøssevis av henvendelser og saker på dette firmaet som sist het Oslokraft. Brukeravtalen ser ut som den er laget av et kobbel med forretningsadvokater og da tenker den ikke på deg som kunde.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy