Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uforståelige fakturaer. Inkassokrav. Ingen svar fra kundeservice. I sum mye dyrere og enn noen annen leverandør. Her går det mye profitt til private og til inkassobyråer. En genial forretningsidé!
Hei Dag Takk for din tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som setter pris på avtalene og kundeservicen vår. Synd at du opplevde det slik du beskriver over. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva som kan ha skjedd hos deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Jeg gikk inn på en avtale med en GNP energy selger som kom på døren. Vi ble lovet strøm til innkjøpspris + 49kr per mnd med et tak på 67 øre/kwh. Det hørtes jo bra ut og vi gikk inn på denne avtalen. Nå har jeg sett på strømregningene gjennom høsten og vinteren der vi "sparer penger" hver måned da innkjøpsprisen på fakturaen fra GNP Energy alltid ligger godt over taket på 67 øre/kwh. GNP sin innkjøpspris ligger imidlertid himmelhøyt over det andre selskaper kaller innkjøpspris. Eksempelvis er innkjøpsprisen til GNP for januar hele 92,5 øre/kwh mens den for alle andre selskaper på min adresse ligger under 30 øre/kwh. Dette er rett og slett lureri og jeg forstår ikke at det går an å operere slik uten bli straffeforfulgt.
Hei Lasse Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler inne hos oss. Med og uten avtaleletid, som vi får gode tilbakemeldinger på fra kunder. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Kort og godt endrer de priser og vilkår uten å gi kundene beskjed om det, og selv om de blir tatt med buksa nede så nekter de å gi seg. Logikk og fakta biter ikke på den gjengen. Men de svarer faktisk på epost. Det skal de ha. Les deg opp på vedtak fra elklagenemnda.no før du vurderer å bytte til GNP. De het tidligere Oslo Kraft. Synes de har fine nettsider. Det er vel eneste positive med selskapet.
Hei Erik H Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det slik du skriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har. Alle kunder får beskjed om det blir endringer...kanskje vi ikke har riktig informasjon på deg om dette er tilfelle. Tusen takk at du synes nettsiden vår er flott. Vi har lyttet til hva kunder har ønsket seg og at den skal være lett og forståelig. Vi er også stolt av å utfordre strøm-markedet i mange andre land i skandinavia. Derfor syntes vi og kundene våre i utlandet at det passet bedre med GNP energy ( Great Nordic Power ) enn Oslo Kraft. Vi følger gjerne opp kunder med nye avtaler som kommer inn hos oss. Om du også ønsker dette ta kontakt :) Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
For det 1.: Når dere ringer så forteller dere at man har kommet videre i en konkurranse om Macbook, men hørte ikke mer om det. Så forteller dere at dere kjenner godt til det selskapet jeg allerede bruker, men hva så? Dere oppgir aldri at man må bytte leverandør, bare bekrefter at jeg har en avtale der. Og når jeg prøver å trekke meg ut og sier jeg IKKE vil bytte blir ikke dette respektert, men dere kjører på om at man må bekrefte en sms og at man har angrefrist. Jeg valgte å ikke svare på SMS siden jeg ikke ble hørt når jeg vil trekke meg, noe som resulterer i at dere starter telefonterror!!! Sååå NEI TAKK!!!!
Hei Tove Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg som ikke er oss på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av... Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg ang avtalen / konkurranse om Macbook. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Har fått krav på og betalt hele 73 øre pr. kWh til GNP for perioden 26.12.2019 til 26.01.2020 når spotprisen i dette tidsrommet har ligget betydelig lavere. Videre så krever dere nå forskuddsbetaling for perioden 26.01.2020 til 01.03.2020 så vanvittige 74,63 øre pr. kWh noe som ikke «henger på greip» opp mot dagens og forventet spotpris i markedet. Nevnte overhode ikke noe om at dere krever forskuddsbetaling før jeg tok fast med GNP om levering av strøm til spotpris. Dere har helt klart brutt avtalen jeg har gjort med dere om å levere meg «spotstrøm» til markedspris + deres påslag på noen øre pr. kWh og i tillegg kreve betaling på forskudd for mer en 1 mnd. (ca. 5 uker) frem i tid. Ber derfor om å bli fristilt fra avtalen med bindingstid på 1 år da jeg ikke kan akseptere GNP sin praksis å operere på med å lokke kunder til seg med billig strøm i en kort periode for så å skru prisen til «himmels» når denne perioden er over.
Hei Abel B Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det slik du beskriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva du ønsker. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Dette er svindel. Når dei tilbyr at prisen skal verta mykje billigare en den prisen du har nå og rekninga aukar etter at du får fyrste rekning. Når du så går tilbake til din tidlegare energileverandør såkjem det krav om at du har inngått års-abonnement.
Hei Arvid N Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du opplevde dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg, kanskje du har signert avtalen med en av disse. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid og det skal stå om det er avtaletid på avtalene eller ikke binding, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Ikke bruk dette selskapet, de bare lyver for deg og er veldig dyre når regningen kommer.
Hei Tom K Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det du beskriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy