Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig

Omtale av  Tove

For det 1.: Når dere ringer så forteller dere at man har kommet videre i en konkurranse om Macbook, men hørte ikke mer om det. Så forteller dere at dere kjenner godt til det selskapet jeg allerede bruker, men hva så? Dere oppgir aldri at man må bytte leverandør, bare bekrefter at jeg har en avtale der. Og når jeg prøver å trekke meg ut og sier jeg IKKE vil bytte blir ikke dette respektert, men dere kjører på om at man må bekrefte en sms og at man har angrefrist. Jeg valgte å ikke svare på SMS siden jeg ikke ble hørt når jeg vil trekke meg, noe som resulterer i at dere starter telefonterror!!! Sååå NEI TAKK!!!!

Svar fra Kilden Kraft
04.02.2020 16:46

Hei Tove Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg som ikke er oss på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av... Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg ang avtalen / konkurranse om Macbook. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

GNP's spotpris på nesten 75 øre pr. 29.01.2020.

Omtale av  Abel B

Har fått krav på og betalt hele 73 øre pr. kWh til GNP for perioden 26.12.2019 til 26.01.2020 når spotprisen i dette tidsrommet har ligget betydelig lavere. Videre så krever dere nå forskuddsbetaling for perioden 26.01.2020 til 01.03.2020 så vanvittige 74,63 øre pr. kWh noe som ikke «henger på greip» opp mot dagens og forventet spotpris i markedet. Nevnte overhode ikke noe om at dere krever forskuddsbetaling før jeg tok fast med GNP om levering av strøm til spotpris. Dere har helt klart brutt avtalen jeg har gjort med dere om å levere meg «spotstrøm» til markedspris + deres påslag på noen øre pr. kWh og i tillegg kreve betaling på forskudd for mer en 1 mnd. (ca. 5 uker) frem i tid. Ber derfor om å bli fristilt fra avtalen med bindingstid på 1 år da jeg ikke kan akseptere GNP sin praksis å operere på med å lokke kunder til seg med billig strøm i en kort periode for så å skru prisen til «himmels» når denne perioden er over.

Svar fra Kilden Kraft
05.02.2020 09:53

Hei Abel B Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det slik du beskriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva du ønsker. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy

Rekninga aukar etter at du får fyrste rekning

Omtale av  Arvid N

Dette er svindel. Når dei tilbyr at prisen skal verta mykje billigare en den prisen du har nå og rekninga aukar etter at du får fyrste rekning. Når du så går tilbake til din tidlegare energileverandør såkjem det krav om at du har inngått års-abonnement.

Svar fra Kilden Kraft
11.02.2020 10:28

Hei Arvid N Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du opplevde dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg, kanskje du har signert avtalen med en av disse. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid og det skal stå om det er avtaletid på avtalene eller ikke binding, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Dyreste selsakpet jeg har brukt, og det begynner å bli mang

Omtale av  Tom K

Ikke bruk dette selskapet, de bare lyver for deg og er veldig dyre når regningen kommer.

Svar fra Kilden Kraft
03.02.2020 11:17

Hei Tom K Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det du beskriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy

Treg kundeservice

Omtale av  Frode

Veldig trege til å svare og Chat fungerer ikke/er stengt. Bestilt strøm fra GNP for 1,5 uke siden, er ikke flyttet enda, eller hørt noe fra kundeservice.

Svar fra Kilden Kraft
03.02.2020 10:31

Hei Frode Takk for for din tilbakemelding. Vi har sjekket opp i dette og Chaten skal fungere. Det kan ta noen dager og bytte leverandører pga av samarbeid mellom netteier og strømlevarandør. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette ønsker vi å finne ut av sammen med deg og takk som valgte oss :) Med vennlig alle oss i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Mangler koordinering internt mellom egne avdelinger

Omtale av  Hans

Hei, Kan nok ikke gi dere mer enn en stjerne nå dere sender ut forespørsel på kundetilfredshet før dere har begynt å levere tjenester til meg. i deres eget system er jeg oppført som Status: Ikke aktiv (31.01.2020) en annen del av systemet rapporterer fra Lindorf (inkasso): "Reskontro hos faktureringspartner Lindorff er for tiden ikke tilgjengelig"

Svar fra Kilden Kraft
03.02.2020 10:31

Hei Hans Takk for at du skriver her. Dette ser ut som en datafeil av det du beskriver over. Dette er fort gjort å rette opp i. I den dataverden vi lever i, i dag. Alle kan gjøre feil og slik er det nok overalt. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på koordinering mellom oss internt, netteier og Lindorf. Synd at du opplevde dette. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning av avtaler. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg- Takk som valgte oss. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Neitakk!

Omtale av  Dame

Ble oppringt av selger som mente jeg hadde "vunnet" billig strøm i 2 mnd, men det ble etter hvert tydelig at jeg måtte bytte strømleverandør, jeg måtte bare svare "ja" på sms de sendte. Jeg ga uttrykk for at jeg ikke var interessert i å bytte og at hele opplegget virket ubehagelig. Etter å ha lagt på gikk det to minutter hvor jeg ignorerte sms'en, til de ringte meg opp igjen. Samme selger sa at jeg var nødt til å svare ja på meldingen. Jeg sa nei, og at jeg ikke var interessert. Da sa han at jo, jeg måtte, for systemet kunne ikke gå videre med mindre jeg svarte ja. Jeg sa at det var ikke mitt problem, de fikk hjelpe en annen kunde istedenfor. Han forsatte med at jeg bare måtte svare, og at dette var mye billigere enn hva jeg nå betalte for strøm. Jeg sa igjen at jeg var ikke interessert. Da presterte han å si at "det var ikke opp til meg"! Selvfølgelig er det opp til meg! Jeg var ganske irritert nå og ga beskjed om at dette hadde jeg ikke tid til. Han spurte om han kunne ringe meg opp senere, og jeg ga tydelig beskjed om at jeg IKKE ønsket å bli oppringt, før jeg omsider la på da han ikke ville gi seg. De forsøkte å ringe meg opp igjen noen dager senere, men den samtalen ignorerte jeg. Hele opplevelsen var bare ubehagelig og provoserende.

Svar fra Kilden Kraft
03.02.2020 10:30

Hei Dame Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av. Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette var tilfelle for deg. Dette skal ikke skje. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Håper du en dag vil teste oss ut, kanskje du også blir postitivt overrasket. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Med vennlig alle oss i GNP Energy

Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR