Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kort og godt endrer de priser og vilkår uten å gi kundene beskjed om det, og selv om de blir tatt med buksa nede så nekter de å gi seg. Logikk og fakta biter ikke på den gjengen. Men de svarer faktisk på epost. Det skal de ha. Les deg opp på vedtak fra elklagenemnda.no før du vurderer å bytte til GNP. De het tidligere Oslo Kraft. Synes de har fine nettsider. Det er vel eneste positive med selskapet.
Hei Erik H Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det slik du skriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har. Alle kunder får beskjed om det blir endringer...kanskje vi ikke har riktig informasjon på deg om dette er tilfelle. Tusen takk at du synes nettsiden vår er flott. Vi har lyttet til hva kunder har ønsket seg og at den skal være lett og forståelig. Vi er også stolt av å utfordre strøm-markedet i mange andre land i skandinavia. Derfor syntes vi og kundene våre i utlandet at det passet bedre med GNP energy ( Great Nordic Power ) enn Oslo Kraft. Vi følger gjerne opp kunder med nye avtaler som kommer inn hos oss. Om du også ønsker dette ta kontakt :) Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
For det 1.: Når dere ringer så forteller dere at man har kommet videre i en konkurranse om Macbook, men hørte ikke mer om det. Så forteller dere at dere kjenner godt til det selskapet jeg allerede bruker, men hva så? Dere oppgir aldri at man må bytte leverandør, bare bekrefter at jeg har en avtale der. Og når jeg prøver å trekke meg ut og sier jeg IKKE vil bytte blir ikke dette respektert, men dere kjører på om at man må bekrefte en sms og at man har angrefrist. Jeg valgte å ikke svare på SMS siden jeg ikke ble hørt når jeg vil trekke meg, noe som resulterer i at dere starter telefonterror!!! Sååå NEI TAKK!!!!
Hei Tove Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg som ikke er oss på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av... Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg ang avtalen / konkurranse om Macbook. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Har fått krav på og betalt hele 73 øre pr. kWh til GNP for perioden 26.12.2019 til 26.01.2020 når spotprisen i dette tidsrommet har ligget betydelig lavere. Videre så krever dere nå forskuddsbetaling for perioden 26.01.2020 til 01.03.2020 så vanvittige 74,63 øre pr. kWh noe som ikke «henger på greip» opp mot dagens og forventet spotpris i markedet. Nevnte overhode ikke noe om at dere krever forskuddsbetaling før jeg tok fast med GNP om levering av strøm til spotpris. Dere har helt klart brutt avtalen jeg har gjort med dere om å levere meg «spotstrøm» til markedspris + deres påslag på noen øre pr. kWh og i tillegg kreve betaling på forskudd for mer en 1 mnd. (ca. 5 uker) frem i tid. Ber derfor om å bli fristilt fra avtalen med bindingstid på 1 år da jeg ikke kan akseptere GNP sin praksis å operere på med å lokke kunder til seg med billig strøm i en kort periode for så å skru prisen til «himmels» når denne perioden er over.
Hei Abel B Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det slik du beskriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva du ønsker. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Dette er svindel. Når dei tilbyr at prisen skal verta mykje billigare en den prisen du har nå og rekninga aukar etter at du får fyrste rekning. Når du så går tilbake til din tidlegare energileverandør såkjem det krav om at du har inngått års-abonnement.
Hei Arvid N Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du opplevde dette. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg, kanskje du har signert avtalen med en av disse. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid og det skal stå om det er avtaletid på avtalene eller ikke binding, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Ikke bruk dette selskapet, de bare lyver for deg og er veldig dyre når regningen kommer.
Hei Tom K Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder og synd at du opplevde det du beskriver over. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Veldig trege til å svare og Chat fungerer ikke/er stengt. Bestilt strøm fra GNP for 1,5 uke siden, er ikke flyttet enda, eller hørt noe fra kundeservice.
Hei Frode Takk for for din tilbakemelding. Vi har sjekket opp i dette og Chaten skal fungere. Det kan ta noen dager og bytte leverandører pga av samarbeid mellom netteier og strømlevarandør. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette ønsker vi å finne ut av sammen med deg og takk som valgte oss :) Med vennlig alle oss i GNP Energy
Hei, Kan nok ikke gi dere mer enn en stjerne nå dere sender ut forespørsel på kundetilfredshet før dere har begynt å levere tjenester til meg. i deres eget system er jeg oppført som Status: Ikke aktiv (31.01.2020) en annen del av systemet rapporterer fra Lindorf (inkasso): "Reskontro hos faktureringspartner Lindorff er for tiden ikke tilgjengelig"
Hei Hans Takk for at du skriver her. Dette ser ut som en datafeil av det du beskriver over. Dette er fort gjort å rette opp i. I den dataverden vi lever i, i dag. Alle kan gjøre feil og slik er det nok overalt. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på koordinering mellom oss internt, netteier og Lindorf. Synd at du opplevde dette. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning av avtaler. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg- Takk som valgte oss. Med vennlig alle oss i GNP Energy