Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Blei oppringt av ein seljar som forklarer at eg har vunne billigare straum i ein konkuranse, og vil berre informere om at han ringer til strømleverandøren min og fortel dei at no har eg fått billigare straum frå GNP. Heilt utan å sei noko om at dette inneber at dette er å flytte abonementet. Tippar mange som blir lurte her. Dette er heller uetisk - og eg trur heller ikkje lovleg å drive telefonsal på denne måten. Ei sak som eigentleg bør meldast.
Hei Sigrund Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du opplevde dette slikt. Vi er få mennesker på hovedkontoret og vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du har vært i kontakt med. Slik at vi kan få rettet opp i dette, om dette er tilfelle. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig alle oss i GNP Energy
GNP Energy gir meg billig strøm i en fornuftig avtale, slik som det burde være.
Hei Thomas Tusen takk for din tilbakemelding, det var veldig fint å lese at du også er fornøyd kunde. Vi er opptatt av fornuftige avtaler og innmari fint at avtalen passet deg. Det er bare å spre det glade budskapet til flere som du kjenner og ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en TOPP dag :) Hilsen oss i GNP Energy
Har god erfaring. Jeg vurderer jevnlig strøm leverandør
Hei Oddgeir Tusen takk for tilbakemeldingen. Så bra at du har god erfaring med oss og at vi holder det vi lover. Det settes pris på her. Bra at du vurderer leverandører markedet jevnlig. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP Energy
Ingen skjulte agendaer eller innpåslitne selgere som prøver å lure deg.
Hei Magne Tusen takk for din fine tilbakemelding. Det skal være enkelt å være kunde her. Flott at du også er fornøyd med din prisgunstige avtale og at ingen innpåslitne selgere har lurt deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi kan i tillegg finne ut hvem den dyktige selgeren er. Slik at han/hun får beskjed om dette :) Vi ønsker gjerne å hjelpe deg fremover. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble en kortvarig kunde, jeg installerte 9kw solceller på taket, å siden di ikke har plusskunde avtale så må jeg bytte etter 14 dager bare
Hei Solar Takk for din tilbakemelding og takk som var kunde her. Vi har flere avtaler inne hos oss som vi får gode tilbake meldinger på fra kunder. Vi kommer helt sikkert til å få inn flere i fremtiden også. Om du ønsker å prøve oss ut en gang senere, ønsker vi gjerne å følge deg opp. Du kan lett kontakte oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en TOPP dag. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Mvh oss i GNP Energy
Fikk ikke avtalt produkt ved bestilling. Prisen oppgitt var et skjult kampanjetilbud. Hvis dere ønsker å blir bedre kan dere gi kundene deres det produktet dere reklamerer for og som faktisk er bestilt. Det burde også komme tydelig frem at påslaget på -22 øre bare gjelder 3 mnd, i stedet for å gjemme dere bak en prisjustering.
Hei Kjetil Takk for din tilbakemelding. Vi har flere avtaler inne hos oss og derfor litt utfordrene å finne ut hvilken avtale du skriver om i innlegget ditt. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så vi kan hjelpe deg med korrekt tilbakemelding på din avtale. Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi vil gjerne hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP Energy
Gir pakkepriser de første to mnd for så å doble prisen. Svært trege til å svare på enkle henvendelser.
Hei Karl E Takk for din tilbakemelding. Om du ønsker oppfølgning av oss etter din pakkeavtale er ute. Anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer. Vi svarer alltid. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og følge deg opp. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen GNP Energy