Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk telefon fra en selger fra disse luringene. Først la han frem at de har en samarbeidsavtale med min netteiere, noe som selvsagt bare er tull. Mulighet for gjennomfakturering av nettleie er ikke en "samarbeidsavtale" men noe alle leverandører har... gå klar beskjed om at jeg ikke var interessert, selger messer videre på salgsscriptet sitt, gjentar at jeg ikke er interessert, selger sier "Å herregud jævla idiot" og slenger så på røret... profft!
Jeg skjønner ingen ting av fakturaen. Det må jo være mye enklere å fakturere etterskuddsvis.
Riktig faktura, enkelte billige avtaler, svarer raskt på henvendelser
Hei, Jeg ble kontaktet av ELX selgeren som fortalte at jeg skulle få lavere priser fordi de reforhandler avtaler med alle store aktører (også den jeg hadde tidligere) og derfor kan tilby lavere priser. Som de fleste har, har jeg heller ikke lest avtalen nøyaktig nok når selgeren forsikret meg at jeg kan komme ut av avtalen når som helst med 3 mnd. oppsigelsestid uten ekstra kostnader. Det stemmer ikke! I tillegg forsikret han meg om at de sender faktura etterskuddsvis - det stemmer heller ikke. Jeg lurer på hvordan de beregner forventet forbruk - fordi det virker helt urimelig. Prøver man å kontakte ELX energy får man ikke noe svar og GNP henviser til ELX selv om det er de som sender faktura. Ved betaling i nettbanken stor det til slutt OSLO Kraft. Hold dere unna dette selskapet. Det er ren svindel!
Gode tilbud med konkurransedyktige priser og hyggelige selgere.
Min gamle mor ble overtalt av pågående telefonselger til å bytte til GNP Energy. Få dager etter angret hun og byttet tilbake til opprinnelig leverandør. Hun ble da oppringt av selger fra GNP, som hun opplevde som svært ubehagelig. Hun ble forespeilet et månedlig straffegebyr fra GNP i ett år fremover. Når hun gjorde selger oppmerksom på at hun ikke hadde signert noen avtale eller bekreftet avtalen på sms brøt han samtalen. Jeg har idag snakket med kundebehandler fra GNP, på min mors vegne. Denne påsto at min mor hadde bekreftet avtalen på sms. Min mor mestrer verken å lese eller å svare på sms. Saken blir fulgt opp, om nødvendig via forbrukerrådet eller pressen.
Sjekk faktura fra GNP. Spesielt dere som har avtalegiro og ikke tenker over det. Mottar stadig fakturaer som er feil. Så loves det kreditnota men denne må det virkelig mases på før den kommer. Siste samtale med kundeservice fikk jeg regelrett kjeft for at jeg tok kontakt om dette. Fikk medhold i elklagenemda i vår ang GNP men de fortsetter i samme spor. Som sagt sjekk fakturaer. Du kan ha fått en prisøkning uten at du har tenkt over det.