Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min gamle mor ble overtalt av pågående telefonselger til å bytte til GNP Energy. Få dager etter angret hun og byttet tilbake til opprinnelig leverandør. Hun ble da oppringt av selger fra GNP, som hun opplevde som svært ubehagelig. Hun ble forespeilet et månedlig straffegebyr fra GNP i ett år fremover. Når hun gjorde selger oppmerksom på at hun ikke hadde signert noen avtale eller bekreftet avtalen på sms brøt han samtalen. Jeg har idag snakket med kundebehandler fra GNP, på min mors vegne. Denne påsto at min mor hadde bekreftet avtalen på sms. Min mor mestrer verken å lese eller å svare på sms. Saken blir fulgt opp, om nødvendig via forbrukerrådet eller pressen.
Sjekk faktura fra GNP. Spesielt dere som har avtalegiro og ikke tenker over det. Mottar stadig fakturaer som er feil. Så loves det kreditnota men denne må det virkelig mases på før den kommer. Siste samtale med kundeservice fikk jeg regelrett kjeft for at jeg tok kontakt om dette. Fikk medhold i elklagenemda i vår ang GNP men de fortsetter i samme spor. Som sagt sjekk fakturaer. Du kan ha fått en prisøkning uten at du har tenkt over det.
Fullstendig uproff selskap. Sender melding om for sen betaling uten å først ha sendt faktura først. Forbannet amatører. Tegnet først avtale med Oslo Kraft som senere fusjonerte med GNP Energy uten å videreformidle dette. Dette selskapet burde forbrukerrådet sjekke. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet.
Det har vært lett å komme i kontakt på telefon med hyggelig og hjelpsom service. Rimelige priser og tilbud. Blitt overrasket over hvor fort tilbudet har endret seg og blitt»normalt». Vanskelig å følge med i utviklingen av prisen. Jeg må få inn en rutine her. Varsling ved endring? Nye tilbud pr. mail?
Er enig med alle de som føler seg lurt av representanter fra GNP. Selgere sier ting som ikke stemmer og når du svarer på SMS gjelder noe annet. GNP kundeservice beklager, men tror ikke de gjør noe med sine useriøse selgerne. Dette burde være en sak man kunne ta videre.
Fikk en telefon av en hyggelig selger for 3-4mnd siden. Ble lovet 2-30% billigere strøm på regninga, har da faktisk gått ned noen hundre kr per mnd. Veldig fornøyd, fin konkuranse for andre strøm selskaper. Fortjener ikke og være sist på denne listen.
Vi ble lurt av selgeren til å signere en avtale, det ble presisert at det ikke var noe bindingstid, da jeg stilte spørsmål spesifikt om det. Vi signerte digitalt på hans Ipad (uten å lese en millijard vedlegg.. vår feil). Vi ville nå bytte strømleverandør da totalsummen på ½ år overstiger det vi normalt bruker på et år. Får så en henvendelse fra GNP om at vi har signert en avtale som er bindende frem til 2022. STYR UNNA DETTE SELSKAPET, DET ER DYRT...