Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mangler ordentlig fakturakopi i efaktura, liker ikke å springe frem å tilbake mellom loginn for å sjekke, må være mulig å få det til.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette er viktig for oss. Vi er dessverre klar over at det til tider er vanskelig å få visning av eFaktura, noe vi også jobber tett med vår fakturapartner for å rette opp i snarlig. Vi ønsker deg samtidig en riktig god jul og et godt nytt år! Mvh oss i GNP Energy
Fordobling av pris i forhold til forrige. Masse forklaringer da jeg ville ut av avtalen for prisen gikk mye høyere enn lovnaden og ifl avtale kunne jeg da bytte. Men det var bare mulig mot et gebyr. ALDRI MER GNP
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Gikk smertefritt uten noe frem og tilbake å bytte til GNP. Savner tilgang til mine sider fra starten av, men ellers helt supert!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. God Jul. Mvh oss i GNP Energy
Har hatt Oslo kraft, og Gnp Energy i lang tid, aldri hatt noe å klage på, Billig er dei og !!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. God Jul. Mvh oss i GNP Energy
Holder ikke avtaler, har høy pris og kundeservice svarer aldri. Anbefaler ingen å bytte til disse.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Her prøver de på alle måter og lure deg trill rundt med "merkelige " ekstra kostnader på regningen (som du helst ikke skal "bry" deg om ) ... og da du ringer dem å spør om hva dette er så er det alltid en feil som har skjedd på regningen... men da det skjer hver eneste gang så næææ ... og ikke minst når du endelig finner ut at dette selskapet må du bare komme deg bort fra asap, så får du en sluttregningen, og her må du være oppmerksom, for her kommer det ekstremt mye rare ting de vil ha betalt for, venter nok engang på ny regning etter at de " tilfeldigvis " har sent nok en "feil" regning . Så ikke gjør samme feil som meg og la deg lure .,, for det vil koste deg utallige samtaler på tlf og mail for å fikse alle svindelforsøkene
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunde, og det er leit at du ikke er det. Anbefaler deg og ta kontakt dersom du mener noe er feil på din faktura eventuelle sluttavregning, slik at vi kan se på saken og forsøke og hjelpe deg. Ta kontakt på telefon 21651000. God Jul Vennlig hilsen GNP Energy
Hyggelige kundebehandlere. Lave priser. Kan anbefales.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. God Jul :D Mvh oss i GNP Energy