Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
IKKE la deg overtale, det er ikke hva de lover... Det kommer ikke angrerettskjema, ergo bundet til 1 år eller betale brytningsgebyr. STYR UNNA!
Hei Mona Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke fikk det du forventet. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alt står skriftelig på hjemmesiden vår, pr post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy
Har kun hatt GNB Energy 2 mnd men så langt fungerer dette greit og ingen prisendring etter kampanje måned. Gjenstår nå å se.
Hei Strømløs Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du også er en fornøyd kunde hos oss :) Om du er usikker på avtalen etter kampanje tiden er over, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi har flere avtaler hos oss som du kan teste ut. Ønsker deg en god jul. Mvh GNP energy
Fikk lovnad om pristak, ble 20-30 øre dyrere pr kW, ift spotpris. Forvatningsprisavtale uten at det blir oppgitt påslag pr kW. Svimlende sum å betale ved å gå ut av kontrakt. Banditter..
Hei Geir, Så leit å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og vi er opptatt av finne ut av dette med deg . Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :) Mvh GNP energy
Dette er «rosinen i pølsa».... Etter å ha vært kunde i 1 mnd, og 2 dager før ett bytte tilbake til Tibber er ett faktum, så får jeg en kunde tilfredshet undersøkelse... Dett vitner for meg om ett selskap som ikke har styr på sine CRM systemer... Taust etter at jeg byttet til de som leverandør - nei, dette er ikke slik jeg liker det...
Hei Jan H. F Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det som ingen dialog til deg som kunde. Vi får ofte gode tilbakemeldinger hvor kundene våre synes vi er dyktig med vår oppfølgning. Noen ganger kan vi få beskjed litt sent om en kunde velger å gå ut av avtalen sin. Vi beklager hvis det har glippet her hos deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med ny oppfølgning på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy
Opplever dette firmaet som utrolig useriøst, og med ekstremt pågående markedsføring. Opplevde å få utallige SMS om å takke ja til tilbud, og mange telefonoppringninger. Takket nei til tilbudet, men selger vil ikke akseptere dette. Får fortsatt SMS, Mail og telefon. Mitt tips er å legge på med en gang når dette firmaet ringer! Forferdelig firma, kommer aldri til å bli kunde her.
Hei Anonym Takk for tilbakemelding, veldig synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du opplevede det som ekstremt pågående av selger. Vi anbefaler gjerne at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så får vi sjekket opp i dette. Dette vil hjelpe oss. Ønsker deg en riktig fin jul :-) Mvh oss i GNP Energy
Har ikke noe å utsette på GNP Energy Group. Leverer til forventning, oversiktlige sider.
Hei Rune M Takk for din hyggelige tilbakemelding :) Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd og at det leveres til forventning. Det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ønsker deg en god førjulstid. Vennlig hilsen oss i GNP Energy
Usikker på om jeg får den beste prisen til enhver tid.
Hei Svein K Takk for din tilbakemelding. Synd at det ble litt rot for deg i starten og godt at det har blitt rettet opp :) Alle kan gjøre litt feil. Om du er usikker på prisen din ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi hjelper deg gjerne og har flere avtaler hos oss som du kan prøve ut. Det er forskjellig fra kunde til kunde hva dem ønsker til sitt forbruk. Ønsker den topp dag. Mvh GNP energy