Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte et tre mnd abonnement på fastpris strøm. GNP sa det opp etter 14 dager. Rett og slett useriøst
Hei, Det er selvfølgelig veldig beklagelig. Vi har valgt og satse på andre pakker, ta gjerne en titt på vår hjemmeside, eller eventuelt kontakt oss på 21651000, eller på [email protected]. Ha en fin dag!
Valgte fastpris huspakke 7/8-2018, de sa det ikke var binding men ble det likevel, men greit nok, fikk, noe rabatt 3 første måneder. Har et forbruk på ca. 35.000 kWh i året. Regnestykket ble da ca. 41 øre/kWh pr. mnd gjennom hele året, noe jeg var fornøyd med. Men så kom det en mail fra dem 22/1-2019 om at huspakke fastpris går ut av deres sortiment og at min avtale blir flyttet over til folkepakka web etter 30 dager hvor prisen pr. i dag er 84,56 øre/kWh, en ganske stor økning fra den opprinnelige avtalen. Dette er jeg ikke enig i, avtalen jeg har med de så er bindingstid gjensidig. Hadde jeg sagt opp avtalen hadde jeg blitt straffet med 150,- pr. mnd ut avtaletiden. Tror nok bakgrunn til at de avslutter huspakka fastpris, er de høye strømprisene om dagen, men kan de virkelig gjøre dette? Må jo være regelbrudd ovenfor kunder?
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble oppringt fra en sleip selger som lovet meg både det ene og det andre.. Lang historie kort, jeg fikk aldri det jeg lovet samt denne bindingstiden som selgeren hadde sagt jeg ikke hadde var helt feil. Jeg ble lovet at jeg kunne prøve strømleverandøren i 3 mnd før jeg avgjorde om jeg ville fortsette. Denne informasjonen fikk jeg per telefon, mens jeg tydeligvis hadde klart å godkjent binding på ett år.. det var mye tekst med liten skrift som jeg hadde oversett - men jeg har aldri følt meg så lurt. Dette var en VIKTIG lærepenge for meg for fremtiden. Jeg ska ALDRI tro på en selger (shame on me..) og jeg skal gjøre grundig undersøkelse før jeg evt. skal bytte til ny.. jeg vil virkelig virkelig ikke anbefale denne strømleverandøren og jeg skulle ønske jeg hadde gått inn på nettsider som dette før jeg signerte avtalen. Da hadde jeg aldri signert. Det er tydeligvis ikke bare meg som er misfornøyd / føler seg lurt. KUNDESERVICEN er også kjempe dårlig... Jeg ser bare på det standardsvaret som går igjen på alle andre klager. DET er IKKE god service.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Skulle liksom være billig å være kunde her, men når man betaler 107 øre pr kw og strømregning på over 6000 har det gått for langt. Nå skal jeg skifte selskap, og dere trenger ikke be meg ta kontakt med dere pr telefon, for det skjer ikke. Styr unna
Hadde aldri hørt om GNP før i dag. (jeg bor i Porsgrunn). Men ringte en selger i dag som begynte å snakke om noe pliktstrøm, GNP osv. Jeg forstod ikke en skitt. Sa han kunne ringe senere om 3 dager. Har Googlet nå, og lest endel omtaler, og GNP får karakter 2 av 5, og mye negativ omtale. Så jeg tar ikke sjansen på å bytte selskap til GNP. Må være noe sant i alle disse negative samtaler. Reagerte også negativt på hvordan han selgeren startet samtalen. Startet meget kryptisk og jeg måtte spørre flere ganger om hva denne tlfsamtale handlet om.
Tenkte ikke så mye over strømmen mens jeg hadde den hos dem, men ser i ettertid at ny levrandør har langt lavere måndesavgift og påslag.
Jeg ble lovet av selger at dette skulle være konkurransedyktig og ligge helt i nedre prissjikt når det gjaldt strømprisen, da de kjøper inn i så store kvanta. Dette stemmer overhodet ikke. De ligger langt over. I tillegg holder de kunder til bindingstid, og vil ha bruddgebyr på 150 kr pr måned hvis noen vil ut av avtalen. Forbrukerrådet bør se på denne leverandørene og praksisen som de har.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy