Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fremstår som veldig profesjonell strømleverandør med konkurransedyktige priser! Jeg fikk en super-avtale på fastpris!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Føler vi har blitt lurt opp i stry. Har hittil i år fått faktura på 25.000kr (pluss nettleie!). Useriøst. Har ikke fått beskjed om noen endringer, og måtte søke opp navnet når jeg gikk den siste (sinnsyke) fakturaen. Over dobbel pris som tidligere.
Hei, Det er dessverre vanskelig å kommentere denne episoden, da vi ikke kan finne noe kundeforhold basert på din informasjon som er lagt inn her. Vi setter pris på om du vil sende oss en mail til: [email protected], så skal vi se på dette. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Det skulle bli billigere med Oslokraft Men de sa ikke at det kostet kr 1800,- om jeg angret meg. Det var enkelt om jeg angret meg sa de. Det ble ikke nevnt!
Hei, Alle våre husholdningskunder har 14 dagers angrerett fra avtaleinngåelse. Det er enkelt å angre seg, og vi tar i mot angringer i alle de kanalene hvor vi er tilgjengelige, både på telefon, per e-post, chat, messenger og brev. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Betaler alt for mye her, en andre steder. Har blitt overført fra Oslo Kraft uten forvarsel. Endret abonnement uten mitt samtykke.
Hei, Leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss gjerne en e-post til [email protected], hvor du forteller hva som har skjedd. Ha en fin dag :-) Mvh GNP Energy
Ingen ting er bra, nå har Oslo Kraft AS byttet navn, men svarer ikke på e-post, sender krav på noe de ikke har krav på, nemlig brytningsgebyr for en avtale som ikke var inngått på rette premisser. Jeg forfølge saken selv om de ikke svarer og har send kopi til EL-klagenemnda, Forbrukerrådet samt Lindorff! Jeg har fått puring på SMS i dag, fra GNP Energy, og der kan jeg heller ikke svare. TOTALT USERIØST STRØMSELSKAP. Gudveig H* A*, Oslo
Hei, Vi ønsker fornøyde kunder og alle våre kunder skal bli besvart på e-post. Det er fint om du kan sende oss en ny e-post til: [email protected], så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De lovet gull og grønne skoger på telefon, men når fakturaen kommer er prisen myyyyye høyere enn alle konkurrentene. Selvfølgelig klarte de å lure på meg bindingstid også, så jeg får ikke gjort noe med saken. Nå i mars tok de 75,50 kr/kwh! Det er nesten dobbelt av spotpris! Advarer alle og enhver mot å bli lurt av dette forkastelige selskapet. Har ingen positive ting å si om disse svindlerene! Hold dere langt vekk!
Selger garanterer beste priser og at alt blir som tidligere med tanke på faktura på nettleie og kraft på samme faktura da de har samarbeid med netteier i Byen jeg bor i. Dette stemte selvfølgelig ikke, tar kontakt med Oslo kraft. Får beskjed om at jeg har svart på sms og at de har lydfil. Men lydfilen er bare av siste del av samtalen.. Så lovnadene til den løgnaktige selgeren er selvfølgelig ikke med. Ber de om å sende meg lydfilen, men det nekter de å gjøre før det blir en sak ut av det.. Hvis noen vil lage en sak mot Oslo kraft så er jeg med tvert! Styr for all del unna denne svindel bedriften!!!
Hei. Vi er opptatt av fornøyde kunder, og vi beklager at du har hatt en lei opplevelse med oss. Vi fokuserer hele tiden på det beste for våre kunder, men det har dessverre vært høye strømpriser i vinter. Ta gjerne kontakt med oss for å se på din avtale, og vi kan eventuelt hjelpe deg med en god fastprisavtale, så vil du alltid vite hva fakturaen blir. Mvh oss i GNP Energy