Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har bare god erfaring, og kan anbefale alle GE. De har gode priser og meget god kundebehandling.Topp!
Hei Rolf! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Greit selskap. Holder hva de lovet. I sommer 250/mnd.
Hei Tdy! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
I GE sin app og på nett, finnes ikke egen oversikt over nåværende og kommende døgns strømpris, kun historisk. De henviser til Elvia. Dette bør en strømkunde få lettere oversikt/tilgang til.
Hei Tor! Takk for tilbakemelding! Vi har nok ikke klart å gi deg rett informasjon. Timeprisene for inneværende og kommende døgn finnes i den nye appen vår, samt her: https://www.ge.no/timepriser-spotpris-no1 Med vennlig hilsen Marius Sveipe Daglig leder
Umulig å følge med på min daglige strømpris, har ofte problemer med å få fram dagsprisen på min side og i appen. Oppfatter ellers selskapet som seriøst.
Hei Bimma! Takk for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Fornøyd med Gudbrandsdal energi, hatt i mange år og har ikke hatt noe grunn for å bytte ut disse.
Hei Marie! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er kunde hos oss. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Vi er veldig fornøyd med Gudbrandsdal Energi. De varsler når strømmen er svært dyr og kommer stadig med nyttig informasjon til forbruker.
Hei Bente! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God kundeservice, lett å få tak i, egen kundebehandler, God strøm avtale
Hei Elle! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
De sendte ikke varsel om prisendring, og overfakturerte meg fra Januar 2019 til Mars 2020. Måtte gjøre egen omstendelig utregning på hvor mye det kom på, og sendte dem krav om tilbakebetaling. GE svarte da: "Hei, Vi kan se at det dessverre ikke har gått ut varsel til deg ved prisendringen på Vinterspot 2019 den 01.02.19. Vi imøtekommer derfor kravet ditt med tilbakeføring av 2275,36 kr. Du hadde vedlagt en fin, grundig og oversiktlig utregning. Dette beløpet blir trukket fra på neste faktura. Fra 01.02.19 ble påslaget endret til 5,9 øre/kwh og er fortsatt gjeldende. Ingen fastbeløp. Har du ønske om å bytte avtale, kan jeg tilby deg spotprisavtalen GE Spotpris. Dette er en spotprisavtale med et påslag på 0,0 øre/kWh. Avtalen har et fastbeløp på 9 kr/mnd. El-sertifikater er inkludert. Avtalen har ikke krav om betalingsavtaler. Det garanteres at det ikke vil bli noen endring av påslaget de første 6 mnd. Ved eventuelle prisendringer i påslaget får kunden 14 dagers varsel. Les mer her: https://www.ge.no/stromavtale/gespotpris Du kan enkelt bytte via min side. Ønsker deg en fin dag :-) " Da gjorde de opp for seg. Ble flyttet over til GE Spotpris som hadde 0 øre/kWh påslag de første 6 mnd, men som deretter økte til 4.6 øre/kWh påslag etter det. Det er for øyeblikket en helt ok avtale i markedet ("svært billig" ifølge bytt.no, men ikke den billigste). Derfor får de 1 ekstra stjerne av meg. Så du må holde tunga rett i munnen, dobbeltsjekke regningen, og arrestere de når de eventuelt overfakturerer deg. Dette er ikke første selskapet som har gjort noe slikt (Har tidligere arrestert både NorgesEnergi og Agva, som fremstår som verstinger i bransjen). Dette er ikke tilfeldigheter, men en ukultur i bransjen. GE svarte: "Håper vi ikke skal komme opp i slike uheldige saker i fremtiden. Det er ikke vår intensjon å spekulere i slike tilfeller. Vi prøver etter evne å være tydelige på hva som gjelder og retter opp om vi har gjort feil." Så får du selv avgjøre hvorvidt det er troverdig.
Hei Magne! Takk for at du skriver til oss. Vi synes som deg at det får bli opp til leseren av denne anmeldelsen å vurdere hvorvidt vi har opptrådt på en kritikkverdig måte. Vi står fremdeles for det vi har sagt i mailen du refererer til, at vi ikke spekulerer i slike tilfeller. Vi er glade for at kundene våre tar kontakt og finner feil slik at vi kan unngå flere av dem i fremtiden. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Stort sett gode priser, aldri noe tull eller krangling med kundesupport. De har fremdeles mennesker i andre enden av linja. Ikke en robot som spør om masse tull. Heller ikke er de innpåslitne selgere som lover deg ditt og datt.
Hei Ole! Takk for trivelig omtale. Vi er veldig glade for at du er kunde hos oss. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Fornøyd med det meste. Ingen liten skrift som plutselig popper opp.
Hei Lene! Det setter vi stor pris på at du sier. Tusen takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
GE har alltid de billigste avtalene. Ingen lokkepriser. Veldig oversiktlig.
Hei Andreas! Takk for hyggelig omtale. Det setter vi pris på. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kunde i snaue 3 mnd så fant jeg ut at de fakturerte meg for mangel på avtalegiro på 49,90kr i mnd selv om jeg la inn begge eller(e-faktura og avtalegiro)men bare e-faktura ble godkjent så regnet med at det holdt men det gjør det ikke :( Ringte kundeservice å sa jeg følte meg litt lurt men som hun sa det står med liten skrift i avtalepapirene så kunne ikke komme her å komme her..kort prosess med å bytte til Ishavskraft som ble glad for å få meg tilbake :)ps:De lover å ikke forsøke lure meg for de vil gjerne beholde meg som kunde ;)Dyre var dem også!!
Hei El R! Det var trist å lese, sånn skal det ikke være. Ta gjerne kontakt med oss igjen hvis du ønsker at vi ser på saken din på nytt. Til informasjon er det kun et fåtall av våre avtaler som har disse kravene. I de tilfellene vil det stå tydelig merket på hjemmesiden ved bestilling av produkt og i avtalevilkårene som sendes til deg ved avtaleinngåelse. Den eneste avtalen jeg kan komme på som nå har dette kravet nå er Trumf-avtalen. Denne avtalen gir deg som kunde 225 kr i velkomstbonus og 2% av strømregningen utbetalt til Trumf-kontoen. Trumf-avtalen er en spotprisavtale med et påslag på 3,75 øre/kWh de første 6 mnd. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Hadde GE i mange år og var godt fornøyd med det, men ble lurt over til Fjordkraft i forbindelse med flytting. Etter noe blanda erfaringer med det siste, er jeg nå tilbake i GE og er fornøyd både med pris og med oversiktlige produkter uten fiksfakseri.
Hei Lars! Takk for hyggelig omtale av oss. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Veldig stabil leverandør. Hvi det en sjelden gang er strømbrudd, er de raskt ute og reparerer feil. Hvis det er vedliksholdsarbeid, varsler de alltid på forhånd.
Hei Wenke! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Beste strømbytte jeg har tatt siste 5 årene , fornøyd med avtalen og betingelsene.
Hei Jørn! Takk for hyggelig omtale. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
De er veldig bra på kundebehandling. Ringer jeg får jeg svar med en gang. Har tlf abonnement gjennom dem og.
Hei Morten! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice