Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
fikk 3 strømregninger fra oktober til des mnd , de har satt pris øking på 60 kvmleiligheten og det er ikke varmt inne, første 2050, andre 2563, tredje 2785. Bor alene. vanvittig, virker som useriøs.
Hei Hansen, Strømprisene har vært unormalt høye i hele høst. Når det i tillegg blir kaldere ute, øker gjerne strømforbruket og dermed også strømregningen. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller [email protected], slik at vi får sett på avtalen din og fakturaene dine. Da er det lettere å forklare hvordan det henger sammen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Signerte en avtale med de i september og ble enige om en avtale med pristak på 69 øre/kWh. Rett etter at jeg har signert øker de denne til 135 øre/kWh, med to ukers varsel selvfølgelig, men fortsatt nesten en dobling. Nå bestemte de seg for å øke til 175 øre/kWh 23/12, og i januar(7 dager etterpå) øker de igjen til 299 øre/kWh fordi markedet er "usikkert". De bare øker når de vil og overgår spotprisen til og med.
Hei Per, GE Trygg er en variabel strømavtale med pristak. Pristaket gjelder kvartalsvis og settes med utgangspunkt i prisprognoser. Strømprisene har vært unormalt høye i høst. I 4. kvartal ble derfor pristaket satt til 175 øre/kWh. Selve strømprisen har vært 135 øre/kWh, før justering nå den 23/12. For 1. kvartal 2022 er pristaket satt til 299 øre/kWh, ikke strømprisen. Dersom utvikling i markedet tilsier det, vil strømprisen justeres opp - eller ned, men den vil aldri overstige pristaket. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Hatt GE i mange år nå. Fra tid til annen bytter jeg strømavtale hos dem, men har ikke funnet noen som tilbyr lavere pris. Ikke engang via kollektive avtaler. Selvfølgelig må en være bevisst på hvilken avtale en velger. Men de har konsekvent vært billigst. I dag har vi eksempelvis -0.5 øre påslag, mens de fleste andre har +3-9 øre. Ingen faste grunnpriser. Grei app som viser forbruk og pris hittil i mnd. Gjennomfakturering, så alt kommer på en regning. Vi er fornøyd med GE. Selv om strømprisene er vanvittige over hele Europa akkurat nå. Akkurat det er vi ikke så fornøyd med.
Hei Tone, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig bra med strøm og mobil fra samme sted og man får rabatter
Hei Nina, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Bra erfaring med Gubrandsdalen energi, Kunne vært bedre med å tilby bedre avtaler. Må selv gå inn å sjekke
Hei Paal, Takk for hyggelig tilbakemelding og nyttig innspill - vi tar det med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Hyggelig kundeservice Billigere mobil telefon Ingen forskuddsbetaling
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Betaler nå for en variabel pris, nå er den fast på 135 øre og det sendes Mail med beskjed om endring hver 14 dag. Men pristaket er på 175 øre, kan ikke bli dyrere enn dette. Alle påslag er inkludert. I App’en er det lett å følge med på strømforbruket. Om markedet endrer seg og strømprisene synker, så vil jeg endre til spotpris, men slik det ser ut nå vil det nok være billigst å ha en variabel strømavtale med pristak på 175 øre/kWh
Hei Hilde, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Til å stole på, ingen skjulte kostnader. Bra nettside/app så det er lett å følge med på strømforbruket.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har vært kunde hos GE i to ulike perioder over flere år. Har akkurat byttet bort nå, fordi jeg fant enda bedre priser et annet sted, men ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake. Jeg hadde GE trygg og har tidligere hatt spotpris. Informasjonen på nettsidene er tydelig og god. Prisvarsling fungerer. Kundeservicen er tipp topp. Et trygt valg!
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Deilig med lav pris nå om dagen! Lokalt forankret. Løsningsorienterte medarbeidere. Super app som lar meg følge med på forbruket time for time, dag for dag.
Hei Eli, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Da min erfaring med Norges Energi begynte å gå meg på nervene valgte jeg å bytte. Ny strømleverandør skulle bli Gudbrandsdal Energi heretter kalt GE. Det ble også et mareritt. Historien er kort fortalt at de sendte meg en slutt faktura. Etter 3 uker. Jeg forsto lite. Men etter 2 uker kom en slags forklaring. Jeg hadde sagt opp kontrakten med dem ble det påstått. Og hvem som hadde endret min kontrakt til å gå tilbake til Norges Energi heretter kalt NE, nei det kunne de ikke fortelle meg. De viste til «personvernet». Det startet slik: Den 23.9.2021 fikk jeg en sms der det står at nå skal GE levere strøm til meg. Skagerak/Lede skulle være ansvarlig for nettleien. Disse bekreftet også at GE heretter var min strømleverandør. Jeg ba om en forklaring fra GE, men nei de hadde fått beskjed om at jeg ville bytte fra dem. Hadde jeg kanskje snakket med en «selger» i det siste? Jeg har skrevet mail til konsernsjef i GE både pr mail og pr manuel post. Jeg blir neglisjert. Og konsernsjef i Skagerak har jeg heller ikke hørt fra!
Jeg inngikk en avtale med pristak som Gudbrandsdal Energi anbefalte som den beste avtale. Jeg forsto det slik at det var en spotprisavtale med pristak. I september mottok jeg en mail hvor de hevet prisen til 135 øre med en maksprisgaranti på 175 øre. Jeg sendte dem en mail hvor jeg mente de hadde begått en feil i og med at spotprisen da lå rundt 20 øre her. Den mailen besvarte de aldri. Det viser seg i ettertid at de har anbefalt en avtale med Variabel pris. Jeg har nå ordnet meg en spotprisavtale via Trumf.
Har vært kunde hos GE mange år.Veldig fornøyd både med pris og hyggelig kundeservice.Får raskt svar om det er noe du lurer på.GE anbefales 😊😊
Gir god oversikt via app slik at det er enklere å vurdere eget forbruk.
Jeg får god oversikt over mitt strømforbruk til enhver tid.
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
TIl tross for god score på bytt.no er dette fortsatt en søppelbedrift som gjør sitt beste for å skjule kravet om både efaktura + avtalegiro (ja de krever faktisk begge deler). Legg merke til at dette ikke står som et krav på https://www.ge.no/generelle-vilkar. Det kommer heller ikke under avtalevilkårene når man har fylt ut informasjon og klar til å trykke "Kjøp nå" Det er først på avtalebekreftelsen du mottar på epost at du får informasjom om kravet om både efaktura og avtalegiro. Det er altså umulig å få informasjon om dette før du faktisk gjennomfører en bestilling. Dette er en useriøs bedrift som bør unngås som pesten.
Hei Kalle! Kravet om AvtaleGiro og efaktura finnes bare på en avtale i salg nå, og det er Trumf-avtalen. I beskrivelsen av denne avtalen på www.ge.no/trumf: står det "Merk at du må opprette både AvtaleGiro og eFaktura/e-postfaktura for å unngå fakturagebyr". Der man trykker "Bestill", er det også lenke til en Les mer-tekst om avtalen, hvor det står "For å unngå fakturagebyr må det opprettes både AvtaleGiro og eFaktura/e-postfaktura. Dersom det ikke er opprettet tilkommer et fakturagebyr på henholdsvis kr 49,- på manglende AvtaleGiro og kr 49,- for manglende eFaktura/e-postfaktura. Fakturagebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss." I tillegg står dette i avtalevilkårene du godkjente ved bestilling. Produktene Spotpris, Pristak og Fastpris har ikke krav om AvtaleGiro og efaktura. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice