Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som jeg skrev, synes som lav interesse fra deres side. Det er to dager siden at saksbehandler skulle kontakte meg. Jeg er avhengig at å få avtalen på plass før 23 desember da et annet selskap i Fortum egentlig skal ta over.
Hei Egil! Takk for din tilbakemelding. Dette fant vi ut av sammen, og vi er glade for å ønske deg velkommen som kunde :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fornøyd med Gudbrandsdalen energi. Alltid vennlig tone på telefonen. Lavere regning nå, enn tidlegere hos andre selskap.
Hei Monica! Tusen takk for gode ord! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen
Trivelige folk på kundesenteret og utmerket service.
Hei Tor! Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på :-) Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Best på kundeservice, innovative og gode løsninger. Trygt og godt å være kunde hos GE.
Hei Jon! Det du nevner på, er de tingene vi jobber knallhardt for hver dag - og da er det ekstra hyggelig å høre at vi har lykkes med det! Så tusen takk for fine ord, vi setter umåtelig stor pris på det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Opplevelsen som kunde er god. God nettside som gir god og presis i info.
Hei Haakon! Takk for gode ord :-) Det setter vi stor pris på, og vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
jeg vil bare prøve andre strømleverandør kanskje er det neon som har bedre pris.
Hei Enrico! Takk for din tilbakemelding! Det er ingen tvil om at pris er et viktig aspekt. Spotprisen er lik uansett hvilken leverandør du har, så forskjellen vil være påslaget, eventuelt månedsbeløp - og ikke minst hva som inngår i strømavtalen :-) Å kunne redusere forbruket og bruke strømmen smartere vil ha større innvirkning på strømregningen enn selve påslaget. Derfor investerer vi i strømsparetjenester som våre kunder kan nyte godt av, og som vi vet kan hjelpe dem med å redusere både strømforbruk og -kostnader. Da snakker vi om å få verdi for pengene sine :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Den er meget fin jeg er for nøyd dem jeg har snakke med
Hei Kjell! Takk for omtalen, det setter vi stor pris på :-) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon