Haugaland Kraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Haugaland Kraft bidrar til vekst og genererer inntekter for Haugalandet og kommunene der
Trege å reagere på feil. Noe for dyr på strøm. Ellers er det for det meste kjekke ansatte!
Sikker leverandør,imøtekommende kundeservice,gir tlbae til frivillige organisasjoner
De kunne med fordel opplyst avtalene sine bedre. Det er gale når den de anbefaler er den dyreste avtalen på sikt.
Nar du ringer inn og spør etter den billigste avtale bør de opplyse om den billigste, ikke en av de dyreste. Og på siden er prisene på de forskjellige avtalene ikke godt synlige, burde kanskje hatt sammenligning på prisene sine.
Har vært lojal til Haugaland kraft i flere år, men å konkurrere på pris det kan dem ikke. Sa opp mitt abonnement for så å bli oppringt av en salgskåt person som kunne tilby meg det beste tilbudet med mye lavere pris enn jeg hadde for å beholde meg som kunde. Jeg spurte hvorfor de ikke alltid hadde det beste tilbudet til sine kunder og om det virkelig var slik at vi måtte si opp for å få bedre priser, nja sier den salgskåte personen; det er slik vi pleier å gjøre. Dette Haugaland kraft, er elendig, hadde dere vært like lojal som det jeg har vært med dere så kanskje, men bare kanskje. I tillegg så har de monopol på altibox (les; fiber) flere steder, dette bruker de for det det er verdt, dette spurte jeg også om, svaret jeg fikk var følgende; Ja det stemmer at vi har monopol så derfor er det vårt privilegium å øke prisene. Thank you and good night fra min side, og kan absolutt ikke anbefales til noen. Det er nok av selskaper der ute som fortjener nettopp deg som person som kunde enn Haugaland kraft. Styr unna
Haugaland Kraft burde være det fortrukne selskapet å handle hos for oss som bor på Haugalandet. Men de er konsekvent såpass mye dyrere enn flere av konkurrentene at det ikke er aktuelt. De er også dyre på bredbånd. Jeg har kjøpt strøm hos selskapet store deler av mitt voksne liv. Men lojalitet til selskapet er det nå slutt på ettersom kundefokuset er borte.