Hurum Kraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg vil slippe å betale bruddgebyret på kr 1947 som forfaller til betaling pr 17.3.23. Nå har jeg blitt kunde hos Fortum. Er ikke i stand til å betale bruddgebyret. Jeg er uføretrygdet og har en del utgifter. Bjørn E. S.
Kundeservicen er helt knall. Skulle ønske jeg hadde Hurum tidligere. Lave strømregninger for en familie med 3 unger. Appen gir meg og kona full oversikt på forbruk. Har strøm og nettleie på to forskjellige fakturaer, men merker ikke forskjell. 8.7 poeng av 10.
De byttet min avtale uten at jeg ville. Ga meg oppsigelsesgebyr + strømforbruk i 1 døgn. Samtale tatt opp, men ikke fra før etterhev etter gjentatte ganger sa jeg ikke ville bli kunde eller ønsket å bytte og selger løy om at de hadde avtale med Glitre energi( hvor jeg var kunde), ikke villige til å løse opp i det, dårlig service og løsningsorienterte.
Hurum Kraft tilbød meg fastpris for et år siden, og det har spart meg for veldig mye penger! Selgeren var faglig meget dyktig. Jeg fikk bra informasjon, og han la frem gode argumenter for fastpris, uten å være påtrengende. Dette fraværet av "pushing", gjorde at jeg umiddelbart fikk tillit til at Hurum Kraft ønsker det beste for kundene sine.
Jeg er mest fornøyd med den strålende kundeservicen som jeg får av Hurum Kraft. Hvis jeg har spørsmål eller det er noe jeg lurer på så får jeg alltid svar.
Løsningsorientert da vi byttet strømselskap. Klarte å skifte strømleverandør veldig fort
Holder det de lover, Ett dønn ærlig strøm selskap.