Hurum Kraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg kontaktet Hurum Kraft i april 23. Ville inngå en uforpliktende avtale. Det viste seg at jeg ikke kunne laste ned app pga at jeg ikke hadde mobil 10 eller høyere. Jeg ville bytte strømleverandør. Nei, da viste det seg at jeg måtte betale kr 1400 i bruddgebyr fordi jeg hadde en 12 mnd avtale. Jeg har aldri gått inn på en slik avtale. Da jeg sa dette til Hurum Kraft, ble kundebehandler sint og sa at han ville legge ut lydopptak på offentlig nettside. Jeg ble så forbanna at jeg betalte kr 1400 i #bruddgebyr # selv om jeg visste at abonnementet ikke var lagt på lydfiler. Jeg fikk ALDRI opplyst at det var 12 måneders bindingstid!!! Dette er juks og bedrag og forferdelig usakekelig! Styr unna!!!
Billige priser og brukervennlig app. Med så mange nye aktører i strømbransjen føles det også godt å vite at han er hos er trygt og etablert selskap. Anbefaler Hurum Kraft til alle jeg kjenner!
Bra priser, dyktige rådgivere og oversiktlig app. Anbefales!
Jeg vil slippe å betale bruddgebyret på kr 1947 som forfaller til betaling pr 17.3.23. Nå har jeg blitt kunde hos Fortum. Er ikke i stand til å betale bruddgebyret. Jeg er uføretrygdet og har en del utgifter. Bjørn E. S.
Kundeservicen er helt knall. Skulle ønske jeg hadde Hurum tidligere. Lave strømregninger for en familie med 3 unger. Appen gir meg og kona full oversikt på forbruk. Har strøm og nettleie på to forskjellige fakturaer, men merker ikke forskjell. 8.7 poeng av 10.
De byttet min avtale uten at jeg ville. Ga meg oppsigelsesgebyr + strømforbruk i 1 døgn. Samtale tatt opp, men ikke fra før etterhev etter gjentatte ganger sa jeg ikke ville bli kunde eller ønsket å bytte og selger løy om at de hadde avtale med Glitre energi( hvor jeg var kunde), ikke villige til å løse opp i det, dårlig service og løsningsorienterte.
Hurum Kraft tilbød meg fastpris for et år siden, og det har spart meg for veldig mye penger! Selgeren var faglig meget dyktig. Jeg fikk bra informasjon, og han la frem gode argumenter for fastpris, uten å være påtrengende. Dette fraværet av "pushing", gjorde at jeg umiddelbart fikk tillit til at Hurum Kraft ønsker det beste for kundene sine.