Hurum Kraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde der i flere år. Enkelt å bytte til ny avtale pr. tlf. eller på nett. Veldig fornøyd med kundeservice.
Bra servise får mail vær 3måned.ingen ting å klage på.kunne gjerne hvært litt lavere priser.
Legg på når de ringer. De sender SMS og prøver å få deg som kunde ,selvom du har sagt at du ikke skal ha. De kamuflerer angreskjema, så det ikke er lett å oppdage.
Strøm er strøm, så det handler om pris og kundeservice. Jeg byttet til Hurum Kraft Bare Strøm i våres. Det var først litt krøll med å få opprettet e-faktura, men jeg fikk god hjelp av kundeservice. De svarer raskt på henvendelser, er blide og hjelpsomme, og har e-poster som kan besvares. Juni måned var jo riktig varm og deilig dette året, og det meste foregikk utendørs. Da strømregning for juni kom var den på 34 kroner og 4 blanke øre. Det er første og eneste gang jeg har smilt når strømregningen kom. Att nettleien var 13-14 ganger så høy er jo ikke kraftselskapets feil. Jeg får tenke på de 34,04 kronene til vinteren når forbruket ligger rundt 3000 kwh i måneden (gammelt, dårlig isolert hus).
Virker som en ryddig og ærlig leverandør, som er lett tilgjengelig hvis det er noe.
Etter påtrykk fra Viva Iks, har jeg installert Netti for avlesning av momentant strømforbruk og vannforbruket. Etter prøveperiode som snart utløper må jeg skifte til Hurum kraft fra Glitre som jeg har i dag. Dette ble ikke opplyst da jeg mottok og installerte Netti. Når det brukes en slik fremgangsmåte er det helt sikkert at jeg ikke vil vurdere å bytte til Hurum Kraft.