Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet i fjor høst - veldig fornøyd så langt. Prisene endrer seg ikke over tid, og appen dem har uten ekstra kostnad gir god oversikt over forbruk og kostnader underveis i måneden - blir ingen uhyggelige overraskelser når faktura kommer.
Hei. Jeg lurer veldig på en ting. Har seniorstrøm fra dere. Når jeg sammenligner min avtale med vennen min sin avtale fra et annet selskap, så er alltid min, uten inntak, ca 5 øre dyrere. Har dette påslag på spotprisen?
Hei Jorunn. Vi kan ikke gå inn på din strømavtale i detalj her, men du kan kontakte oss på kundeservice på tlf 77612000 hvis du har spørsmål om avtalen. Men vår avtale via pensjonistforbundet kan man lese mer om her https://www.pensjonistforbundet.no/om-pensjonistforbundet/medlemsfordeler/seniorstrom-fra-ishavskraft
Den strømavtalen som jeg har med Ishavskraft stemmer ikke med den dere har funnet fram. På min faktura fra Ishavskraft står det Spot + 4,5, og dette er innbefattet 2,5 for grønn energi.
Hei Håkon. Tusen takk for god omtale. Ha en fortsatt fin sommer.
Alt har hvert helt bra. De holder det de lover med priser.
lokalt selskap som har levert meg strøm i 55 år. er ikke grønnere på andre siden av kraftlinja 😊
Hei, og takk for hyggelige ord! Ha en flott sommer! :-)
Får komplett kundeservice til og virke som himmelen. De sender deg ikke regninger og lar det gå til inkasso. Frekke på telefon. Ekte nordlendinger som ikke liker oss fra sør. Alså dem er stort sett så sleipe som et firma kan være. Håper hele greia brenner ned.
Hei og takk for beskjed. Dette kjenner vi oss virkelig ikke igjen i, og må bare beklage at du sitter igjen med et så dårlig inntrykk av oss. Vi sender selvfølgelig ut regninger på den måten kundene våre ønsker, hvis vi hadde sendt noen direkte til inkasso uten å følge reglene hadde vi ikke vart lenge som selskap, så her må det nok ha oppstått en misforståelse. Det var leit å høre at du ønsker at vi brenner ned, det var en veldig heftig variant som vi heldigvis ikke har fått før. Vi håper at dette ønsket ditt ikke går i oppfyllelse :-) Vi var tydeligvis ikke en god match for deg, og får bare ønske deg masse lykke til videre med dine framtidige leverandører.
Selskapet hiver deg ut av avtaler som du vil beholde for å tjene mest mulig penger på avtaler du ikke vil ha uten videre uff uff
Hei, og beklager at du opplever dette slik. Kjenner ikke til din sak, men kontakt oss gjerne på e-post [email protected] så kan vi se på saken din og svare deg. Ha en fortsatt fin dag.