Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkel og god avtale. Oversiktlig og forståelig faktura. Fantastisk hjelpsom kundeservice med kort ventetid.
Takk for det Alf, det var hyggelig. Skal videreformidle tilbakemeldingen til kundesenteret :) Ha en fortsatt super søndag! Mvh Klarkraft
Vært kunde lenge, og er glad jeg slipper jaget de andre leverandører styrer med, Tusen takk Klarkraft
Hei Per, Tusen takk for det, og takk for at du er kunde :) Ha en finfin avslutning på påsken! Mvh Klarkraft
Hvorfor ligger spotprisen Klakraft-appen på 2 øre over Norpools spotpris? Når jeg ringer for å spørre hvorfor, får jeg bare svada svar tilbake med mange uforklarlige teorier, sånn som moms, feiaktig Nopool priser med mere. Lurer på om dette kan være et skjult påslag til kwh prisen, slik at påslaget blir 3,9 øre, og ikke 1,9 øre?? Dette benekter de, så jeg føler meg lurt og "svindla". Skal bytte til et annet strømselskap fra 1. april.
Hei Jarle, Det var kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her. Når det gjelder strømprisen i appen, så viser den din faktiske strømpris time for time, som kombinert med forbruket i kWh gir deg beløpet som du vil bli fakturert. Som du nevner så er påslaget vårt 1,9 øre/kWh, så da viser appen spotprisen fra Nord Pool + 1,9 øre, som da er den faktiske prisen. Beklager om det ikke ble kommunisert tydelig, men du betaler bare spotpris + det påslaget på 1,9 øre/kWh som du henviser til. Dette er også spesifisert på egne linjer på faktura, slik at du ser hva den rene spotprisen er og hva påslaget utgjør. Ha en fortsatt fin tirsdag :) Mvh Klarkraft
I would start with saying that the customer support had no waiting time at all. And that the woman helping me was funny, kind and professional.
Hei Jørgen, Så bra å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice. Det setter vi stor pris på. Skal videreformidle det til gjengen. Ha en super uke :) Mvh Klarkraft
Burde være mulig å få delt opp og utsatt faktura. Det er ikke mulig. Synes nettsidene er uoversiktlige.
Hei Ta, Forstår at det kan være utfordrende for mange i disse dyrtider med høye strømpriser. Siden vi må legge ut for all strøm fortløpende, så er også vi avhengige av at kundene våre betaler til avtalt tid. Vi forsøker å være behjelpelig med å utsette faktura inntil 2 uker om det er behov, og forfall havner på en dårlig dato for deg. Så om du tar kontakt med kundeservice så skal de kunne hjelpe deg med det. Ha en fortsatt fin uke :) Mvh Klarkraft
Er veldig fornøyd med å betale minst mulig i gebyrer og påslag. Har hatt andre leverandører som prøver å skjule påslaget sitt, og det er lite trivelig. Enkel og grei app.
Hei Erik, Godt nytt år! Takk for hyggelige ord. Her skjules ingenting! Ha en finfin uke! :) Mvh Klarkraft
Veldig fornøyd med god informasjon om produktet. Svært hyggelig kundeservice og god pris😀
Hei Grete, Riktig godt nytt år! Takk for en hyggelig omtale. Det setter vi pris på :) Mvh Klarkraft