Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Burde være mulig å få delt opp og utsatt faktura. Det er ikke mulig. Synes nettsidene er uoversiktlige.
Hei Ta, Forstår at det kan være utfordrende for mange i disse dyrtider med høye strømpriser. Siden vi må legge ut for all strøm fortløpende, så er også vi avhengige av at kundene våre betaler til avtalt tid. Vi forsøker å være behjelpelig med å utsette faktura inntil 2 uker om det er behov, og forfall havner på en dårlig dato for deg. Så om du tar kontakt med kundeservice så skal de kunne hjelpe deg med det. Ha en fortsatt fin uke :) Mvh Klarkraft
Er veldig fornøyd med å betale minst mulig i gebyrer og påslag. Har hatt andre leverandører som prøver å skjule påslaget sitt, og det er lite trivelig. Enkel og grei app.
Hei Erik, Godt nytt år! Takk for hyggelige ord. Her skjules ingenting! Ha en finfin uke! :) Mvh Klarkraft
Veldig fornøyd med god informasjon om produktet. Svært hyggelig kundeservice og god pris😀
Hei Grete, Riktig godt nytt år! Takk for en hyggelig omtale. Det setter vi pris på :) Mvh Klarkraft
Fornøyd med klarkraft. Vet ikke i forhold til andre selskap
Hei Svein, Hyggelig å høre at du er fornøyd. Så takk for det. Ha et riktig godt nytt år! :) Mvh Klarkraft
Billig,enkelt og bra😄👍samt en grei app som er grei å forstå😄👍
Hei Roar, og godt nytt år! Takk for det, og glad du er fornøyd. Ha et finfint 2024 :) Mvh Klarkraft
Her er alt åpent og lett forståelig for kunden! Ingen merkelige beløp på fakturaen! Bytte fra Nordlys Energi i april i år var det lureste jeg har gjort på lenge! Sparer tusenlapper!!!
Hei Espen, Glad for å høre at du er en fornøyd kunde. Det skal vi jobbe for å opprettholde. Ha en fortsatt fin julemåned :) Mvh Klarkraft
Jeg er godt fornøyd klarkraft inn til nå. håper jeg blir fornæynd på det nye året . god jul
Hei Ronny, Takk for det, og ja, vi skal gjøre alt vi kan for at du fortsatt skal være fornøyd i det nye året. Riktig god jul, og godt nytt år! :) Mvh Klarkraft