Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke missfornøyd, men de har mye feil med appen. Har resultert i at vi har brukt mye strøm tol en høy pris.
Hei Roy, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med appen vår. Vi jobber stadig med å forbedre den. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Vi er svært fornøyd med Cooper avtalen. Ryddig og enke app. Ikke noen problemer hos Los og ingen problemer nå med Å.
Å fungerer bra, de er et gammelt firma i ny drakt, ikke de mest innovative men de funker. Appen er litt avleggs, de har ingen fancy løsninger og de kan litt motvillig finne på noen sprell. De lurer kundene sine og prøver å fremstå litt mer kundevenlige en de egentlig er. De gir ikke tilbake annet en hva du kan få gjennom coop avtalen. Lojalitet via Å dagen i dyreparken er ikke noe kontra hva de var i AE tiden
Har ikke noe positivt å si om å-energi vedr. Kundebehandling. Ikke imøtekommende, empatiske eller hjelpsomme. Likegyldighet til å gi bedre økonomiske vilkår. Dette, til tross for hundretusenvis av kroner, innbetalt fra kunden gjennom mer enn 40 år. De håner meg som kunde, ved å bruke tid og penger på å sende bursdagshilsen og høytidshilsener. Når strømmen blir borte, blir det rettet opp ganske raskt. Ikke noe godt å si, utover det.
Frusterende App som fungerer dårlig, Prøver å åpne appen, men det kommer bare opp en vit skjerm og ingenting annet?
For mange kundetilbud(konserter, teater, dyrepark) som jeg ikke har bruk for! Vet ikke om disse inngåtte avtalene koster Å noe, men gi oss heller billigere strøm.
Ingen god opplevelse å være strømkunde i Norge hvor priser er på ville veier😱