Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I følge bytt.no har jeg både en dyr og dårlig strømavtale på spotpris. Hele 31 strømselskaper kan tilby meg en billigere og bedre avtale enn Lyse, noe som jeg kommer til å benytte meg av. Har vært i kontakt med Lyse om de kan tilby meg bedre avtale enn den dyre og dårlige avtalen jeg har, men henviser kun til de mange rare og forvirrende avtalene de kan tilby på nettsiden. Det er takken for å være trofast kunde i over 20 år. Grådige og lite hjelpsom er min erfaring med Lyse. Er ikke bare misfornøyd hvor lite de bryr seg og tar vare på trofaste langvarige kunder, men også utrolig skuffet. Utrolig kjipt at ikke Lyse kan hjelpe trofaste strømkunder med bedre avtaler eller at de tar en bit av "kaka" (= strømregningen) til kundene sine. Føler rett og slett jeg ikke har tillit til Lyse lenger, så nå bytter jeg! Aldri mer Lyse!!
Blitt påtvunget bindingstid og skyhøy pris på elbillader som tok 6mnd å få montert Alltid lang ventetid til kunde service og svarer sjeldent henvendelser som de lover å svare
Kan virkelig anbefale lyse. God kundeservice! Og billige priser 😁😁
Bruker appen flere ganger i uka. Eneste jeg savner er å kunne se nå-pris på strømmen i appen.
Strømselskap som setter useriøse høye garantipriser på spotavtaler. Er egentlig ingen garanti som er reelt oppnåelig som gjennomsnittspris.
Lyse tilbyr også hyttestrøm uten påslag som er avgjørende for mitt valg. Totalt forbruk er også under 20.00 KW da vi har varmepumpe og bruker mye gratis ved Jeg kan ikke uttale meg om andre faktorer da jeg byttet til Lyse i desember 2021
Store deler av utbyttet til Lyse går tilbake til eierkommunene, som igjen bruker det på bedre tilbud i kommunen.