Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Store deler av utbyttet til Lyse går tilbake til eierkommunene, som igjen bruker det på bedre tilbud i kommunen.
Vanskelig å orientere seg i priser på døgnet. Vil ha en ap der eg lett kan sjekke forbruket akkurat nå .
I have a terrible experience with Altibox service. TVBOX is not working for 2 weeks. When I am ringing 51809080 it's like running into the wall. You are asked same questions by different operators and the only answer you get is that previous times the operator was not the one you are speaking to now. I wonder if they can install properly altibox products at all. It's very hard to get contact with them and sometimes you have to wait for 3 hours before they answer.
Har prisgaranti men taket bare heves etter som prisen stiger, blr ikke kalles garanti.
ganske bra tilbakemelding ved spørsmål, hjelpsommme kunde og faktura behandlere
Tegnet fastprisavtale for 1 år med Lyse både hjemme og for hytte ca 1 okt til en pris på ca 90 øre/kwt. Avtalen har lik pris hele døgnet så jeg slipper å tenke på når jeg dusjer, lager mat, vasker og tørker klær eller lader bilen! Så langt har avtalen vært gunstig, så får vi se hva 2022 fører til!
Telefontilbud som bare var bløff, lar meg ikke lure to ganger! Lovet max pris for neste kvartal, gebyrfritt i 6 mndr. bare bløff!