Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For Dyrt! Dem må senke spenningen dem sender i strømleien
Jeg er godt fornøyd med ingen leveranseproblemer, god varsling ved planlagt stans og lett tilgjengelig og kompetent kundeservice.
Mye rot, altfor mange kollegaer innvolvelrt samtidig som har null kommunikasjon med hverandre. De skyldermeg også penger, men det er min sak. Dyrere enn de lover/selgeres for. Mvh Yngve
For dyr og for høye påslag. Det må kunne være mulig med rabatter når en er totalkunde med strøm, internett og bredbånd og fjernvarme.
Etter gjentatte feil på strømregningen pga stipulert forbruk som er urealistisk høyt har jeg sendt epost og ringt til Lyse eller rettere sagt Smartly for å be dem å korrigere dette. Kundebehandlingen lover å rette problemet men ingenting skjer og ingen svar gis. Har kontaktet dem med 3 eposter og 3 ganger pr telefon. Total ignorering av kunden, og selvskapet virker fullstendig uten styring
Pålitlig og stabil. Sponsor av mitt favoritlag Viking.
God service kundeforhold men synes prisene i N 2 som jeg tilhører er for høye. Ville satt pris på lik pris i hele landet