Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter gjentatte feil på strømregningen pga stipulert forbruk som er urealistisk høyt har jeg sendt epost og ringt til Lyse eller rettere sagt Smartly for å be dem å korrigere dette. Kundebehandlingen lover å rette problemet men ingenting skjer og ingen svar gis. Har kontaktet dem med 3 eposter og 3 ganger pr telefon. Total ignorering av kunden, og selvskapet virker fullstendig uten styring
Pålitlig og stabil. Sponsor av mitt favoritlag Viking.
God service kundeforhold men synes prisene i N 2 som jeg tilhører er for høye. Ville satt pris på lik pris i hele landet
Leverer det de skal. Ok pris i et uoversiktelig strømmarked. Minus er kort prisgaranti.
Anbefales!:) Lett å få tak i kundeservice, bra oversiktlige app.
Vært kunde hos Lyse siden oktober 2021. Frem til høsten 2022 var jeg veldig fornøyd. Så begynte det å gå nedover. Med kortere og kortere mellomrom kommer ikke morgendagens strømpriser opp i appen. Så begynner det å bli umulig å engang logge seg inn i app eller på min side. Nå er det noe som skjer flere ganger i måneden. Man får tomme beklagelser når man henvender seg ang. problemet, mens tilstandene bare blir dårligere og dårligere. Nå har jeg fått nok, for det ser ut som om kompetansenivået har gått fra veldig bra, men nå synker som en stein! Finner meg en seriøs leverandør nå. Anbefaler IKKE å bli kunde her!
Strømmen betales etterskuddsvis. Vi har benyttet spotpris avtale, og det er ingen skjulte påslag. Vi har valgt åbeholde Lyse som leverandør i 40 år. Kunne vært mer aktiv å tilby oss private kunder gunstigere avtaler enn spotpris med dagens strømpriser.