Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
"Motkraft ble startet i protest mot en gammeldags strømbransje som lurer kundene sine." Når du da selger selskapet ditt til en av de største aktørene i den "gammeldagse strømbransjen" er markedsføringen misvisende. Forstå det den som kan.
Eneste strøm leverandør som jeg føler en kan stole på. Fin app med gode funksjoner som fungerer.
Heisann Christin, Så godt å høre, takk for en fin tilbakemelding 😃
Akkurat som et strømselskap skal være. Vært med fra start og sett at påslaget har endret seg noe. Kan fort miste kunder hvis man øker dette for mye og håper at de holder seg til kun strøm og ikke blander inn mobil, forsikring og alt mulig annet. Dette blir bare kostnadsdrivende. Chat og mail har alltid fungert og får fort svar. Fin app. Anbefales. Kun for privatkunder, men kunne kanskje sett på om de kunne levert til næring også.
Heisann Tor, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Vi tar med etterspørselen om bedriftsavtale videre internt 🤝
Dårlig kundesupport. Ingen å snakke med, bare epost og chat. Etter fakturerer slik at det blir litt vanskelig å følge med på.
Hei Siri. Vi har kun chat og mail som direkte kommunikasjonskanal fra oss til kundene våre per nå, men skal selvsagt ta med etterspørselen om telefon videre internt. Gjerne send oss en mail til [email protected] så skal vi hjelpe videre der!
Veldig fornøyd. Endelig et selskap som ikke har mange ulike avtaler. Fornuftig pris og man vet hva man får. Fin oversikt i appen. Anbefales på det sterkeste.
Heisann, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på!
Storfornøyd, har vært med siden starten av selskapet og har spart masse penger. Lavt påslag og enkel app. Og så blir jeg ikke "solgt" til alle mulige og umulige samarbeidspartnere. Anbefales. Bjarne J.
Hei Bjarne, Så godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår 🤩
Har vært med fra starten da det var lite påslag på strømprisen, men nå har de jekket opp prisen endel, så nå vil jeg søke etter andre leverandører. Knut
Heisann Knut, Så kult å høre du har vært med fra start! Dessverre så vi oss nødt å justere prisen litt for å opprettholde lønnsomheten.. Det er synd å høre du ønsker å bytte leverandør, men takker for nå også håper vi på å se deg som kunde igjen i fremtiden 🤝