Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er bra, men ser dere har litt "barnesykdommer" ennå, som at appen ikke er helt oppe og har savnet fakturaer på mail. Ser det er ny app på vei, så 4/5 stjerner regner jeg blir til 5/5 snart.
Hei Roald! Takk for god tilbakemelding. Vi håper å løfte det til en 5/5 innen kort tid, da den nye appen blir lansert straks 😊 Vi kan også få satt opp faktura på mail til deg i nær fremtid, det er bare å ta kontakt på kundeservice! Ha en fin dag ⚡️
Det selges at man belastes snittpris fra Nordpool. Ved kontakt til Motkraft sier de at man belastes utfra en personlig snittpris? Spennende måte å argumentere på, hvordan skal man kunne kontrollere dette. Vi bytter, selv om vi sikkert blir lurt der også. At ikke myndighetene setter en stopper for dette, er ubegripelig.
Hei Terje. Her må det ha skjedd en brist i kommunikasjonen fra vår side. Du belastes verken fra snittprisen til Nord Pool eller personlig snittpris. Du blir belastet timesvis fra prisene til Nord Pool, men vi setter personlig snittpris på fakturaen din. Dette for at du kan se om du har ligget over eller under snittprisen til Nord Pool. Du kan lese mer om hvordan timespot fungerer her: https://hjelp.motkraft.no/nb/articles/6154701-slik-fungerer-timespot Ha en fin dag videre!
Bra og god kunde opplevelse. God tilbakemelding.. Hjelper kunden så godt som mulig.
Hei Christian! Takk for god tilbakemelding, vi jobber for å tilfredsstille våre kunder 😊 Ha en fin dag videre!
Jeg byttet til Motkraft via nettsiden deres og fikk bekreftelse på Mail med en gang. Dette var 2. februar. Jeg fikk Mail med «Juppi! Nå er du Motkraft-kunde», men jeg ble visst aldri Motkraft-kunde allikevel. Jeg fortsatte å få fakturaer av den gamle leverandøren og hørte aldri noe igjen fra Motkraft. Nå i slutten av april har jeg gått over til Tibber istedenfor, i dag ble jeg ringt opp av gammel leverandør og de fikk oppsigelse av Tibber, verken jeg eller gammel leverandør har hørt noe fra Motkraft. Jeg liker konseptet og jeg syntes det er veldig kult at det er unge gründere som står bak, dessverre virker det ikke som de følger opp nye kunder. Kanskje de har for stor pågang?
Heisann Marthe. Hyggelig å høre at du liker konseptet🤩 Vi beklager så mye for at vi aldri fikk tatt deg over som kunde.. Grunnen til at vi ikke overtok ditt anlegg kan skyltes manglende eller feil info i registreringen. I slike tilfeller sender vi ut en SMS og etterspør dette.. Hvorfor du tilsynelatende ikke har fått disse SMSene er merkelig🤔 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi få sett på registreringen din og tatt deg over som kunde⚡️ Takk for tilbakemeldingen. Vi tar med oss alle tilbakemeldinger videre slik at vi kan forbedre oss og unngå tilsvarende avvik i fremtiden.
Sender purring på regning som er betalt! og da de blir betalt for andre gang er det umulig å få de til å trekke dette fra på regningen. Betalte i desember og har ikke enda fått beløpet trukket fra på er regningen.
Heisann Geirulv. Vi beklager så mye for at du mottok en purring du aldri skulle hatt.. Vi opplevde dessverre at nylig betalte fakturaer også ble tilsendt purring, dette har vi nå fptt rettet opp i 👍 Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så får vi sjekket opp i dine fakturaer og eventuelle tilbakebetalinger⚡️
Jeg fikk raskt svar på det jeg lurte på. Topp service
Tusen takk for tilbakemelding, Gry!🤩
Meget rask behandling. Hjelpsom og hyggelig 🙂🙂 håper appen blir bedre etterhvert. Ellers oversiktlig
Hei Bernt⚡️ Fantastisk å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, dette gleder oss! Når det gjelder appen, er det en helt ny versjon rett rundt hjørnet. Den tror vi vil falle i smak😎