Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk raskt svar på det jeg lurte på. Topp service
Tusen takk for tilbakemelding, Gry!🤩
Meget rask behandling. Hjelpsom og hyggelig 🙂🙂 håper appen blir bedre etterhvert. Ellers oversiktlig
Hei Bernt⚡️ Fantastisk å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, dette gleder oss! Når det gjelder appen, er det en helt ny versjon rett rundt hjørnet. Den tror vi vil falle i smak😎
Ble kunde etter oppstart og da var det litt oppstartsproblemer med hensyn på svartid. Men det er historie. Raske svar og enkle å forholde seg til.
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi jobber hver dag med å forbedre oss, så det er supert å høre at det blir lagt merke til og satt pris på🤩
Tok kontakt via app og fikk veldig god hjelp. Raskt svar, god info og de løste mitt problem umiddelbart
Tusen takk for super tilbakemelding! Dette er kundeopplevelsen vi jobber for🤩
Greit nok, ser ut til å være OK priser, men appen er lovet bedret i et halvt år nå. Her er et betydelig forbedringspotensial.
Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på tålmodigheten i påvente av appen da utviklingen har tatt lengre tid enn antatt. Vi gleder oss til lansering, og håper og tror den vil falle i smak🤗
Jeg ble kunde hos Motkraft etter reportasjen om strømselskaper i NRK Dagsrevyen. Strømavtalen på spotpris er upåklagelig, og det er fint å vite nøyaktig hva man betaler for. Kundeservice har vært god, og appen deres er enkel å bruke. Kan anbefale Motkraft til alle som ikke vil betale for mye for strømmen!
Tusen takk for tilbakemelding, Øyvind! Supert å høre at du vil anbefale oss videre 🥳
Vi byttet til Motkraft i desember 2021. Det begynte veldig bra med første faktura rett i nettbanken og oversikt i appen. Men etter dette fikk vi verken fakturaer eller oversikt over strømforbruket. Jeg måtte purre de opp flere ganger i måneden, men ingen kunne gi meg noe svar på dette. Jeg fikk heller ikke lov å betale inn A-konto, for å unngå å få en kjempefaktura når de fikk rettet problemet. De hadde lovet meg at de skulle hjelpe meg med en delbetalingsløsning når de fikk rettet problemet og sendt ut faktura. Men dette hørte jeg aldri noe mer om. Bedt dem ringe meg, noe de ikke har gjort. Måtte nå i slutten av mars bytte strømselskap fordi dette ble for uoversiktlig. Da kom plutselig en regning den 8 April på 16 000 kroner for januar, februar og mars, samt etterfakturering på strømregning for desember, hvor de også hadde fakturert for lite. Dette fremstår meget useriøst, og jeg ser ikke at de setter kunden først på noe som helst område, verken når det kommer til kundeservice eller når det kommer til hva man faktisk skal betale. Om fakturaen faktisk stemmer får jeg vel aldri svar på. Bare å betale å komme seg bort.
Hei Marianne. Det er veldig beklagelig at du havnet i denne situasjonen. Feilen knyttet til ditt kundeforhold og dine fakturaer jobbet vi med å fikse fortløpende. Vi ønsket å finne roten til feilen slik at dette ikke ville skje i fremtiden, og dette tok dessverre lengre tid enn antatt. Problemet er nå løst, og vi beklager på det sterkeste at dette tok tid og gikk utover deg.. Når det gjelder fakturaen på et stort beløp har vi utsatt forfallet slik at du kan betale inn deler etterhvert som du har mulighet. Vi har hatt en dialog med deg om dette via chat🤔 Vi tar med oss alle tilbakemeldinger videre for å oppnå en best mulig kundeopplevelsen. Vi jobber hver dag for at ingen kunder skal bli misfornøyd eller føle at de ikke kommer først..