Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Greit nok, ser ut til å være OK priser, men appen er lovet bedret i et halvt år nå. Her er et betydelig forbedringspotensial.
Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på tålmodigheten i påvente av appen da utviklingen har tatt lengre tid enn antatt. Vi gleder oss til lansering, og håper og tror den vil falle i smak🤗
Jeg ble kunde hos Motkraft etter reportasjen om strømselskaper i NRK Dagsrevyen. Strømavtalen på spotpris er upåklagelig, og det er fint å vite nøyaktig hva man betaler for. Kundeservice har vært god, og appen deres er enkel å bruke. Kan anbefale Motkraft til alle som ikke vil betale for mye for strømmen!
Tusen takk for tilbakemelding, Øyvind! Supert å høre at du vil anbefale oss videre 🥳
Vi byttet til Motkraft i desember 2021. Det begynte veldig bra med første faktura rett i nettbanken og oversikt i appen. Men etter dette fikk vi verken fakturaer eller oversikt over strømforbruket. Jeg måtte purre de opp flere ganger i måneden, men ingen kunne gi meg noe svar på dette. Jeg fikk heller ikke lov å betale inn A-konto, for å unngå å få en kjempefaktura når de fikk rettet problemet. De hadde lovet meg at de skulle hjelpe meg med en delbetalingsløsning når de fikk rettet problemet og sendt ut faktura. Men dette hørte jeg aldri noe mer om. Bedt dem ringe meg, noe de ikke har gjort. Måtte nå i slutten av mars bytte strømselskap fordi dette ble for uoversiktlig. Da kom plutselig en regning den 8 April på 16 000 kroner for januar, februar og mars, samt etterfakturering på strømregning for desember, hvor de også hadde fakturert for lite. Dette fremstår meget useriøst, og jeg ser ikke at de setter kunden først på noe som helst område, verken når det kommer til kundeservice eller når det kommer til hva man faktisk skal betale. Om fakturaen faktisk stemmer får jeg vel aldri svar på. Bare å betale å komme seg bort.
Hei Marianne. Det er veldig beklagelig at du havnet i denne situasjonen. Feilen knyttet til ditt kundeforhold og dine fakturaer jobbet vi med å fikse fortløpende. Vi ønsket å finne roten til feilen slik at dette ikke ville skje i fremtiden, og dette tok dessverre lengre tid enn antatt. Problemet er nå løst, og vi beklager på det sterkeste at dette tok tid og gikk utover deg.. Når det gjelder fakturaen på et stort beløp har vi utsatt forfallet slik at du kan betale inn deler etterhvert som du har mulighet. Vi har hatt en dialog med deg om dette via chat🤔 Vi tar med oss alle tilbakemeldinger videre for å oppnå en best mulig kundeopplevelsen. Vi jobber hver dag for at ingen kunder skal bli misfornøyd eller føle at de ikke kommer først..
Jeg byttet til Motkraft da det var mye snakk om strøm og priser og var i utgangspunktet veldig fornøyd, helt til jeg flyttet. Jeg tok kontakt med Motkraft og sa jeg gjerne ville ta med strømavtalen på flyttelasset, som de sa de fikset. Her startet marerittet. Min gamle adresse sto fortsatt aktiv i appen, og når jeg tok kontakt sa de at det hadde skjedd en glipp og de hadde ikke avsluttet min avtale på min gamle adresse. En måned etter sto fortsatt min gamle adresse i appen og de mente dette var en feil. Jeg stolte på Motkraft helt til jeg fikk en faktura på strøm fra min gamle adresse. De hadde sagt opp strømavtale, men ikke nettavtale og jeg ble da pliktig til å betale strøm i en leilighet jeg ikke lengre bor i. Nettselskapet Elvia sier Motkraft må rydde opp etter seg, men så langt har jeg ikke lyktes å komme i kontakt med Motkraft da de har sluttet å svare meg. Toppen på kaka er at samme dag jeg fikk fakturaen og tok kontakt med Motkraft har de startet opp strømavtalen på min gamle adresse IGJEN uten mitt samtykke, og jeg sitter igjen med regninga. Aldri mer Motkraft!
Hei Monica. Det er veldig beklagelig at du havnet i denne situasjonen. Dette var en feil som aldri burde ha skjedd.. Vi har nå nøstet opp i hvorfor avtalen din ikke ble avsluttet som den skulle for å unngå at dette skjer fremtidige kunder. Dette var en feil fra vår side og skal ikke gå utover deg. Vi ønsker ikke at du skal betale for våre feil og vi vil selvsagt dekke kostnadene for leveringsplikt og nettleie etter utflytting. Dette har vi prøvd å informere deg om via din E-post🤔 Beklager så mye for at du hadde en dårlig opplevelse med oss og takk for tilbakemelding! Vi tar med oss alle erfaringer videre for å oppnå en best mulig kundeopplevelsen. Vi ønsker å jobbe med kundene våre, ikke mot⚡️
Ypperlig kundeservice. Brukbar app. Kunne ha mulighet til å utsette betaling (som Klarna)
Takk for tilbakemeldingen Per! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår🤩 Appen er under utbedring, og vi gleder oss til du får testet den nye versjonen - vi tror du vil bli fornøyd😉
Enkelt å bytte til motkraft. Slapp å gjøre så mye, Norges energi ble sinte og nektet meg tilgang til fakturaen min. Glad jeg byttet til motkraft.
Så gøy å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemelding🤩
Storfornøyd ! Eneste er at appen kunne vert enda bedre, men de er jo bare i oppstarten ennå
Takk for tilbakemeldingen. Dette vi jobber for 🤩 Når det kommer til appen, en ny app er rett rundt hjørnet 🤫 Vi gleder oss til du får testet den ut!