Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Appen er hittil for enkel. Jeg har også en bug som gjør at antall kWh står i ro på 253kwh. Håper på snarlig oppdatering av app, ellers er Motkraft kult!
Vi jobber på spreng med ny versjon av appen som vil komme ila februar. Den vil bli mer avansert og oversiktlig, så vi gleder oss til at våre kunder kan ta den i bruk!
Fungerer fint. Litt blinking/flimring i en LED-lampe jeg har, men det er sannsynlig netteier sitt ansvar. Greit fornøyd her, liker non-profit.
Bra du er fornøyd, Eirik. Angående flimringen så er det som du sier netteier du må kontakte. De har ansvar for selve leveransen av strømmen!
Veldig godt fornøyd med kundeservice Godt fornøyd kunde
Så godt å høre, Harry!
Byttet til Motkraft for noen måneder siden, og har ikke angret. Grunnen til at jeg omtaler Motkraft her er for å vekte i mot de som bare gir 1 stjerne. Ser de har hatt noen uheldige faktureringer til folk som ikke ble kunder, men ble det allikevel i Motkraft sine systemer. Dette er et selskap som er i oppstarten og noen feil kan oppstå. Har vært i kontakt med kundeservice, og det har bare vært positivt. Stå på og utvikle produktet deres, dette får dere til. Gleder meg til enda flere oppdateringer i app.
Tusen takk for tilbakemelding og forståelse, Thomas! Vi lærer av våre feil, og blir bedre for hver dag som går. Bra at du er fornøyd hittil, så vil det komme ny og bedre versjon av appen om ikke altfor lenge. Ikke nøl med å ta kontakt om det skal være noe, så skal vi hjelpe deg hva enn det måtte være 👋😊
Jeg har valgt å bytte til Motkraft AS fordi jeg var imponert over at unge mennesker vil seriøst satse på et non-profit konsept med hjelp av mindre forvaltningsstyr og basert på idealisme. På meg virker dette som en ærlig og engasjert sak. Og jeg synes at slike prosjekter som lager litt opprør i det etablerte profittorienterte systemet er det verdt å støtte! :) Stå på!Jeg håper at dere skal klare å bevare de gode holdningene deres. Vårt samfunn og vår tid trenger folk som våger å svømme mot strømmen! :))
Tusen takk for det! Vi er glade for at du har oppfattet oss riktig, og vil fortsette å ta opp kampen med "de store" for å kunne spare norske forbrukere for milliarder ⚡️
Litt startproblemer med appen, satser på det ordner seg. Hyggelig og rask kundeservice.
Det kommer heldigvis en splitter ny versjon av appen mot slutten av februar som vi håper du vil bli fornøyd med!
Jeg synes det er litt vansleig å forstå fakturaen (hva er spotpris osv). Veldig god service på kundesenteret.
Takk for tilbakemeldingen, Siri. Du skal kunne se detaljert faktura som pdf i nettbanken din, og du kan da se hva du betaler av spotpris, påslag og månedsbeløp. Skal se om vi får ordnet en video som forklarer dette bedre 😊