NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Altid hjelpsom og forståelsesfulle god service på tlf, mail og altid vist hjerterom
Hei Kirsten! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Hadde en avtale som tydligvis var lik pris som Tibber. Bytta selskap og de ringte meg på holdback og ga meg en "bedre" avtale enn det jeg hadde + 500,- rabatt på første faktura. Fikk da en ny avtale med strømpris på fast 29,99, noe jeg ikke fikk informasjon om. Styr unna.
Hei Erik, Det er utrolig leit at du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi skal alltid informere ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Dersom du har fått feil eller mangel på informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Ser ingen fordel med strømkonto. Kan få faktura i etterkant på brukt strøm.
Hei Arvid! Takk for din tilbakemelding! Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto, men det er forståelig at dette ikke er en løsning for alle og er helt valgfri :) Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] om det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Kate, NorgesEnergi
Raskt svar når man ringer, de har mange gode fordeler som strømkonto og vintertrygghet noe som betyr ingen høge strømregninger.
Hei Ole J! Tusen takk for din fine kommentar! Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Grei og rask behandling konkurnedyktige priser kan betale litt mere å legge opp en strømkonto
Hei Bernt K! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med strømavtalen din og servicen du opplever i kontakt med våre saksbehandlere. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi
Bruker alle metoder for å lure deg til å betale mer. Melder deg opp på ekstra kostnader med lovnad om at den er gratis første måned. Sender faktura som er feil og sender gebyrer uten å ha noe grunnlag. Slu kundebehandling og nettside som lyger om fakturaer (teknisk feil)
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Først vil jeg begynne at de har den verste kundeservicen når man vil snakke med dem for å klage. Først så tar det altfor langt tid til å komme gjennom og når man først vil snakke med dem for å klage og fortelle dem om saken så vil dem ikke høre på deg og bare legger på og vil ikke høre på det man vil klage på! Det som gjelder med min erfaring er at jeg har blitt lurt to ganger på rad til å bli kunde hos dem med garanti om at det ikke er noe binding på tilbudet. Selv om jeg har dobbelt sjekket med dem å over tlf at det ikke er noe bindingstid på det. Også påstår de etterpå at jeg har fått avtalen skriftlig over e-post at det er bindingstid på avtalen noe som jeg aldri har fått noe jeg sjekker i e-posten i ettertid. Så nå vil jeg bare bli kvit og bli ferdig med dem for godt og vil aldri bli kunde hos dem igjen og betaler nå bruddegebyret med glede får å bli ferdig med dem! Burde ikke vært lov å holde på sånt og bare lure folk får å bli kunde hos dem! VERSTE STRØMLEVERANDØREN I NORGE! Ville ikke anbefalt min verste fiende til å bli kunde hos dem! Bare lureri med dem!! Jeg anbefaler alle om å bare legge på når de får tlf om strømtilbud fra Norges Energi.
Hei Kardo, Her høres det ut til at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt kundesenter, og slik skal det selvfølgelig ikke være. Det skal alltid informeres om bindingstid enten det er via muntlig avtaleinngåelse, eller skriftlig avtaleinngåelse. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med oss, slik at vi får tatt klagen din videre. Jeg ønsker også gjerne å undersøke avtaledokumentet igjen slik at vi ser nærmere på bindingstid i avtalen din. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi.