⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utrolig dårlig opplegg, og dyrt

Omtale av  Erik

Hadde en avtale som tydligvis var lik pris som Tibber. Bytta selskap og de ringte meg på holdback og ga meg en "bedre" avtale enn det jeg hadde + 500,- rabatt på første faktura. Fikk da en ny avtale med strømpris på fast 29,99, noe jeg ikke fikk informasjon om. Styr unna.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52

Hei Erik, Det er utrolig leit at du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi skal alltid informere ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Dersom du har fått feil eller mangel på informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

Strømkonto

Omtale av  Arvid

Ser ingen fordel med strømkonto. Kan få faktura i etterkant på brukt strøm.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52

Hei Arvid! Takk for din tilbakemelding! Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto, men det er forståelig at dette ikke er en løsning for alle og er helt valgfri :) Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] om det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Billige strømpriser

Omtale av  Ole J

Raskt svar når man ringer, de har mange gode fordeler som strømkonto og vintertrygghet noe som betyr ingen høge strømregninger.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:52

Hei Ole J! Tusen takk for din fine kommentar! Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Hyggelig saksbehandler

Omtale av  Bernt K

Grei og rask behandling konkurnedyktige priser kan betale litt mere å legge opp en strømkonto

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 08:43

Hei Bernt K! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med strømavtalen din og servicen du opplever i kontakt med våre saksbehandlere. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ekstremt slue metoder

Omtale av  Oppgitt-Kunde

Bruker alle metoder for å lure deg til å betale mer. Melder deg opp på ekstra kostnader med lovnad om at den er gratis første måned. Sender faktura som er feil og sender gebyrer uten å ha noe grunnlag. Slu kundebehandling og nettside som lyger om fakturaer (teknisk feil)

Svar fra NorgesEnergi
05.01.2021 22:35

Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Aldri mere Norges Energi

Omtale av  Kardo S

Først vil jeg begynne at de har den verste kundeservicen når man vil snakke med dem for å klage. Først så tar det altfor langt tid til å komme gjennom og når man først vil snakke med dem for å klage og fortelle dem om saken så vil dem ikke høre på deg og bare legger på og vil ikke høre på det man vil klage på! Det som gjelder med min erfaring er at jeg har blitt lurt to ganger på rad til å bli kunde hos dem med garanti om at det ikke er noe binding på tilbudet. Selv om jeg har dobbelt sjekket med dem å over tlf at det ikke er noe bindingstid på det. Også påstår de etterpå at jeg har fått avtalen skriftlig over e-post at det er bindingstid på avtalen noe som jeg aldri har fått noe jeg sjekker i e-posten i ettertid. Så nå vil jeg bare bli kvit og bli ferdig med dem for godt og vil aldri bli kunde hos dem igjen og betaler nå bruddegebyret med glede får å bli ferdig med dem! Burde ikke vært lov å holde på sånt og bare lure folk får å bli kunde hos dem! VERSTE STRØMLEVERANDØREN I NORGE! Ville ikke anbefalt min verste fiende til å bli kunde hos dem! Bare lureri med dem!! Jeg anbefaler alle om å bare legge på når de får tlf om strømtilbud fra Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
05.01.2021 01:38

Hei Kardo, Her høres det ut til at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt kundesenter, og slik skal det selvfølgelig ikke være. Det skal alltid informeres om bindingstid enten det er via muntlig avtaleinngåelse, eller skriftlig avtaleinngåelse. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med oss, slik at vi får tatt klagen din videre. Jeg ønsker også gjerne å undersøke avtaledokumentet igjen slik at vi ser nærmere på bindingstid i avtalen din. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi.

Nyttig (2)

Bare tull og lureri

Omtale av  Yandeh

Ble ringt opp av Norges Energi. De klarte å lure meg vekk en god avtale jeg hadde fra Fjordkraft ved å love strøm til spotpris uten noen tilleggskostnader. Så klart var det bare tull. De satte spotprisen på ca.10 øre mer enn det skulle være. Fyren på telefonen nevnte ikke at Topp 10 var en variabel avtale. Bare styr unna Norges Energi, jeg skal tilbake til Fjordkraft.

Svar fra NorgesEnergi
22.12.2020 08:11

Hei Yanedeh. Vi skal selvfølgelig alltid gi korrekte opplysninger ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss så vi får sett nærmere på hva som har skjedd her. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR