⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Føler meg lurt!

Omtale av  Renate

Føler meg lurt inn på en bedriftsavtale jeg ikke hadde behov for. Dårlig informasjon!

Nyttig (1)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Mann40

Prøver å selge all verdens tilleggstjenester, legger tillegg til strømabonnement uten mitt samtykke, treige til å svare på e-post. I tillegg dyre, høyt fastledd pr mnd. Min side på nett fungerer svært dårlig.

Svar fra NorgesEnergi
03.06.2020 07:37

Hei Mann40, Det er leit å høre om din opplevelse. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Truls, NorgesEnergi

Nyttig (4)

Ble lurt til å bytte

Omtale av  Geir H

Ble lurt av en selger som ikke nevnte bindingstid eller ekstrapakker jeg ikke hadde bruk for, men som kostet ekstra per. mnd. Endret til min gamle leverandør etter ca 3 timer da det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort. Har fått regninger på 450 kr + 1000 kroners avbruddsgebyr. Tar det som voksenopplæring så jeg neste gang leser vilkår og ikke tror på en selger på provisjon. PS: De har ringt meg flere ganger etterpå - også etter de hadde registrert nummeret mitt som et de ikke skulle ringe til.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10:33

Hei Geir! Våre selgere skal alltid informere om bindingstid og eventuelle fordelsprodukter man får med i avtalen. Dersom dette ikke har blitt informert om, håper jeg du tar kontakt med oss så vi kan ta dette videre og se på en eventuell løsning. Dersom du har et reservert nummer, skal selger selvfølgelig ikke kontakte deg. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper på å høre fra deg så vi får sett nærmere på dette. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (6)

Dårlig hjelp å få

Omtale av  Lars

Vært kunde i 5 år. Skulle ta kontakt for noen spørsmål jeg hadde, for første gang. Fikk bare spydig svar tilbake.. Bytter til noen andre.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10:33

Hei Lars, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse etter kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du kontakter oss igjen, slik at vi kan ta dette videre med personen du var i kontakt med, og hjelpe deg med det du måtte trenge. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (5)

Vil at leietager skal betale strøm etter endt leieperiode

Omtale av  Steinar K

Har ringt inn og sagt opp strømavtale, men de har ikke registrert det. Så NÅ forlanger de at jeg betaler for strøm etter endt leie så lenge huseier ikke overtar strømavtalen til hun har ny leietager. For jeg kan ikke tenke meg at ny leietager er interessert i å betale strøm for de månedene før han flytter inn.

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10:32

Hei Steinar! Dersom du har kontaktet oss og informert at strømavtale skal avsluttes, skal vi registrere opphør for deg slik at du ikke betaler for en periode du ikke har bodd på adressen. For å registrere flytting, trenger vi minimum to virkedager frem i tid for å avslutte avtalen. Jeg håper du kontakter oss, slik at vi kan undersøke nærmere hva som kan ha skjedd her. Henvis gjerne til dette innlegget og mitt navn. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (5)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Bruddgebyr

Omtale av  Jostein

Ble tilbud strømavtale via telefon hvor de lovet konkurransedyktige priser og ingen bindingstid. Avtale ble gjort ved å svare OK på SMS, hvorav de ikke lå lenke til vilkår. Etter nylig bytte til Tibber så fikk jeg tilsendt faktura i posten med tekst "bruddgebyr" og tilhørende beløp på 3000,-. Forkastelig - styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
29.05.2020 10:30

Hei Jostein! Selger skal alltid informere om avtalevilkår, og du skal også motta avtalevilkår via e-post. Dersom dette ikke har skjedd, anbefaler jeg deg å kontakte oss, slik at vi kan undersøke hva som kan ha skjedd her. Du kan kontakte oss på tlf 38 1000 80, eller sende oss en e-post til [email protected]. Når det gjelder avtaleperiode hos tidligere leverandør, har vi dessverre ikke mulighet til å undersøke dette for kunden. Kunden er derfor ansvarlig for å undersøke om h*n har avtaleperiode hos tidligere lev, før et eventuelt leverandørbytte. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (4)

Fornøyd fra dag 1. Oversiktlig faktura. Meget fornøyd med alt

Omtale av  Per A

Hadde Norgrsenergi i mange år. På grunn av noe som hørtes ut som et godt tilbud byttet vi til en annen leverandør. Etter ca 2 mnd viste det seg at her var det bare rot med alt. Problemer med kundekontakt m.m. Raskt byttet vi tilbake til Norgesenergi både på hytta og hjemme, og har til dags dato vært meget fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
25.05.2020 08:48

Hei Per A! Vi synes det er kjempe hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Ønsker deg en kjempe fin dag videre! :) Vennlig hilsen alle oss i NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR