NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk beskjed om at de to første månedene var kostnadsfritt. Ble kunde april 2019, og i dag 16.11.20 merket jeg at jeg hadde tydeligvis kreditt/ skyldte penger hos dem. Ifølge dem hadde jeg ikke betalt de første fire månedene, men fikk aldri noe beskjed eller varsel om at dette hadde skjedd. Jeg fortsettet å betale de beløpene som står de trenger betalt. Men det viste seg at jeg drev kun og betalte strøm og "kredritten" lå bare hos dem og vokste mer og mer uten at de sier ifra om at "Hei, du, du betaler ikke det du skylder oss". Bare lureri, tror de må tjene på at folk har kreditt hos dem, så de blir bare glad at det vokser. Aldri sett at strøm lager kredritt på deg. Enten betaler man eller så gjør man ikke det.
Hei Gerny! Dersom du har fått opplyst at du ville få en kostnadsfri periode skal du selvfølgelig få dette. Da kan vi undersøke avtaledokumentasjon for å undersøke hva som har blitt avtalt ved avtaleinngåelse. Når det gjelder kreditten du nevner antar jeg at du har hatt fordelsproduktet Strømkonto. Når man har Strømkonto får man mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Man får faktura hver måned hvor det står saldo og informasjon om hva som er trukket fra kontoen, slik at man alltid har oversikt. Dette er en alternativ betalingsmetode som er helt valgfri og uten binding. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du ønsker at vi skal se igjennom avtalen din. Du må gjerne kontakte oss per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent man-fre 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kontaktet Norgesenergi via chat. Jeg hadde en tilleggstjeneste i min avtale jeg ikke var klar over at jeg hadde, og hadde betalt på denne siden jeg fikk strøm fra Norgesenergi. Person hos kundeservice tilbød å tilbakeføre penger for tjenesten jeg egentlig ikke ønsket å ha, før jeg fikk spurt om det selv! I tillegg, så nevnte jeg et tilbud jeg hadde fått fra en annen strømleverandør, og lurte på om han kunne vurdere avtalen. Overraskende nok svarte han at dette faktisk var en god (og billigere) avtale enn den jeg fikk hos dem i dag, i tillegg til å matche prisen i 30 dager. Maken til ærlighet har jeg ikke opplevd hos en kraftleverandør. Godt jobbet!
Hei Thomas! Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du får den hjelpen du trenger når du tar kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en fin dag, Mvh Nina, NorgesEnergi
I det store og hele bra, greie priser og bra kundeservice!
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Når man skal bytte strømleverandør er det viktig at kundebehandler snakker ett språk man skjønner - fagspråk og det gjorde så absolutt kundebehandleren hos NorgesEnergi, så da var valget enkelt.
Hei Henny, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Blid og ryddig samtale med kundesenteret Rask fix av problem
Hei Knut! Takk for hyggelig kommentar! Det er viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kommer rask i kontakt via tlf, virker løsningsorientert
Hei Helen! Så flott at du opplever å komme raskt i kontakt med oss, det er viktig for oss! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en god dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Generelt fin kundeservice og alternative avtaler. God rådgivning gitt oss av kundeservice.
Hei Espen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Takk for at du la igjen en koselig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi