NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt perfekt og hyggelig kundeservice helt topp. Dette er en helt fantastisk og nødvendig service . Tusen takk til Norges energi
Hei Jon, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en veldig hyggelig tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en flott dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Synes d er svært hjelpsomme å ligger dæm meget gått å er fornøyde med dåkk
Hei Roy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har hatt Norges energi i mange år, byttet til tibber i 5 dager før Norges energi kom med et for godt tilbud, som ikke kan avslås. Må si tibber sin app har gjort det gøy å følge med på strømpriser, de oppgir time for time. Pris i KRONER per time for time, hvor mye KRONER jeg har brukt per dag, hvor mye KRONER jeg har brukt hittil, og estimert pris for denne mnd. (Merk ikke i øre, men i hele kroner) Appen til tibber oppgir hvilken områder jeg bruker mest strøm. Tibber sin app er så brukervennlig at jeg vurderer å gå tilbake, trossalt for «skandalen» de har nå. Så hvis dere ser dette, Please step up med appen deres. Den er så dårlig i forhold til konkurrentene. Jeg vet vi unge verdsetter, og veier opp mot en god funksjonell app. Jeg er den eneste i vennegruppen som bruker Norges energi, alle bruker tibber.(pga appen)
Hei Christine! Vi har stor forståelse at man ønsker god oversikt over sitt eget strømforbruk, særlig mtp dagens marked. NorgesEnergi lanserte ny strømapp i sommer, og per nå er ikke alle funksjoner på plass. Ønsket er at vi i nærmeste fremtid skal kunne tilby flere funksjoner som gjør at våre kunder får god oversikt over strømforbruket sitt, og strømavtalen sin. Derfor setter vi stor pris på din tilbakemelding! Ila kort tid vil appen vise løpende strømutgifter slik at man får enda bedre oversikt, og vi håper du blir fornøyd med funksjonen. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med norgesenergi. Alt i alt veldig glad. Å spare 800 kr i året ved å bytte strømleverandør høres jo fint ut. Men det betyr også at man bytter ut bra kundeservice. Så da dropper jeg det. Heier på norgesenergi:)
Hei Tonje! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerner kontakte vårt kundesenter. Ha en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Ble ringt av en ivrig selger som lovte å redusere mine strømutgifter mer 20% på mitt private hjem siden jeg er selvstendig næringsdrivende, er allerede kunde hos norgesenergi som privatkunde. Selgeren sa at han kunne sende mail der han lover minst 20% reduserte kostnader sammenlignet med spotpris over de neste 12 mnd og at avtalen har ingen binding. Når jeg spurte om hvorfor jeg ikke kunne finne informasjon om den avtalen på nettet så sa selgeren at norgesenergi var «for redd at folk ville lage bedrift for å få ordinasjonsnummer slik at de kan få denne rabatten». Jeg ba selgeres ringe tilbake senere, i mellomtiden søkte jeg på nettet om denne avtalen, fant flere omtaler her på bytt om folk som føler seg svindlet etter å ha fått slik avtale, siden den 20% rabatten er UTEN MVA, så den blir faktisk 5% dyrere enn med spotpris inkludert MVA. Og selv om det er ingen binding så er det 6 mnd oppsigelse. Når selger ringte tilbake så konfrontere jeg han om MVA og oppsigelsestid, han sa at oppsigelsen var faktisk 12 måneder, men han mente at man fikk tilbake MVA da man får det tilbake gjennom bedriften, så han ville at jeg skulle føre mine private strømutgifter på bedriftens konto, snakk om cowboy virksomhet ….
Hei Saad, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med en av våre salgsrepresentanter. Man skal ved avtaleinngåelse alltid få god informasjon om avtalen man får tilbud om. Vi setter derfor stor pris på du gir oss beskjed, og håper du har mulighet til å kontakte vår bedriftavdeling slik at vi kan saken videre. Kontakt dem gjerne per tlf: 38 10 00 81. mvh Nina - NorgesEnergi
Gode til å følge opp om det er noen spørsmål. Spottprisavtalen er gunstig
Hei Johan, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi takker for tilbakemeldingen, og ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Bra ..Norges største med utvalg av strøm og nett . Bra service. Hyggelig medarbeider. Med kunskaper.
Hei Ramin, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kunne hjelpe deg med, mvh Nina - NorgesEnergi