NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Norgesenergi, og ble lovet 500kr i avslag på neste faktura. Den kom aldri. Har ringt og klaget flere ganger over et halvt år, og fratrekket har uteblitt. Prisene og avtalen er blitt mye dyrere enn de lovet også. Fraråder dette selskapet på det sterkeste!
Hei Ronny! Det var virkelig beklagelig å høre. Vi jobber hver dag for å forbedre oss, og dersom vi har gjort en feil vil vi gjerne rette opp i dette. Send oss gjerne en e-post til [email protected], legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Hei, Jeg inngikk en spotprisavtale med Norgesenergi. Nå noen måneder senere så ser jeg at mitt avtale nå er dobbelt så dyrt. Rene luringer, varning mot disse.
Hei Jonas! Vi jobber hver dag for å levere billig strøm til våre kunder. Jeg vil gjerne se nærmere på hvilken avtale du har og om det er noe vi kan gjøre for deg. Send oss gjerne en e-post til [email protected], legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Lurer deg inn i en «god» avtale, og så finner du ut at du betaler flerfoldige tusen til dem over et år. Min egen feil, og bra for NorgesEnergi hvis de bare innrømmer at de som står bak selskapet er snyltende kapitalister. De gnir seg sikkert i hendene over dette innlegget!
Hei Konrad. Vi er en lavprisaktør og kjemper alltid for billig strøm. Jeg ønsker veldig gjerne å se hvilken avtale du har fått fra NorgesEnergi og se om det er noe jeg kan gjøre for deg. Send oss en e-post til [email protected] og legg til telefonnummer/kundenummer. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Mari, NorgesEnergi
Da jeg fikk første strømregning gikk det fint. Så begynte jeg å få brev om at jeg må betale inn MERE penge på strømkonto i etterkant? Neste måned det samme, bare regningen kommer på vipps, og en faktura og betale på strømkonto i posten. Og nå: har enda ikke fått regning for denne måneden, bare brev å betale inn på strømkonto. Snart er den ‘neste’ måned over. Jeg skjønner ikke systemet og oversikten de har. Nå har det nesten gått to må det og har enda ikke fått noe å betale enn det på strømkonto.
Hei Karolina. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen. Jeg vil gjerne se nærmere på dette og hjelpe deg med å forstå. Send oss en e-post til [email protected] og legg til telefonnummer/kundenummer. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Marthe, NorgesEnergi
De har ringt meg fem ganger siste uken for å få meg til å bytte til dem som strømleverandør. De oppleves som altfor pågående og invaderende.
Hei Anita! Vi beklager for at du er blitt oppringt flere ganger på kort tid. Vi har selgere som ringer ut på telefon men det er selvfølgelig ikke meningen at det skal oppleves som pågående og invaderende. Det hadde vært veldig fint om du sender oss en epost til [email protected]. Gjerne skriv inn telefonnummeret ditt så kan vi undersøke det nærmere og reservere ditt nummer hos oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg inngikk strømavtale og ble lovt et fast beløp hver mnd. Plutselig gikk jeg opp 300 kr i mnd, uten noen som helst varsel om dette. Når jeg ringte og spurte, forsto de ingenting av at jeg ikke har fått varsel. Jeg sa om NorgesEnergi og fikk plutselig en restsaldo på over 4000 kr. Svært missfornøyd kunde!!!
Hei Mona! Det er veldig leit å høre at du er missfornøyd med oss. Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto hvor du kan betale et fast anbefalt beløp hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeret.. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men dette skal du alltid bli varslet om. Dersom du ikke er blitt varslet så hadde det vært veldig fint om du kontakter oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke det nærmere. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kunderådgiver hev på røret da jeg forklarte han om mitt problem og han ikke hørte ikke etter jeg sa "du hører jo ikke etter hva jeg sier" satte han meg bare over til køen igjen. Så då må jeg vente en ny time før de ringer opp igjen. Kommer til å si opp avtalen me dem. Bare rot.
Hei Bjørn. Dette er ikke selvfølgelig ikke greit. Våre kundebehandlere skal lytte og være behjelpelig på telefon. Det er veldig leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse. Det er dessverre vanskelig å si hva som kan ha skjedd under samtalen og jeg håper du fikk hjelp når du kom i kontakt med oss igjen. Hvis ikke så vennligst ta kontakt med oss på epost [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi