NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
dette er for dårlig og ikke svare på mailer..... vil bytte med en gang.... dårligste ever.
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Må beklage for sent svar på mail og telefon, vi opplever ekstremt høy pågang noe som naturligvis vil påvirke svar-evnen vår. Våre kundebehandlere jobber veldig hardt mot å gi alle kundene våre gode svar på mange spørsmål. Hold ut! Vet at det er vanskelig i slike perioder, men vi har veldig mange muligheter. Vi kan tilbakeføre avtaler tilbake i tid noe som kjøper veldig mye tid. Du har også mulighet til å utføre mange endringer selv inne på min side og på appen vår. Vi jobber hardt med å forbedre oss på alle måter. Svartiden kommer til å forbedre seg, vi tar mange tiltak for å få svart så mange kunder med høy effektivitet og god kvalitet. Mvh Morten NorgesEnergi
Useriøs aktør. Velg en annen, og spar penger. Overpriset produkter, bytter avtaler uten å informere.
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Det var synd å høre at du opplever oss slik, vi prøver alltid å være så billige som mulig. Spotprisen vår følger markedspris til hver tid og utenom det er det kun 49 kr fastbeløp. Vi informerer kunde våre skriftlig når vi må endre avtalen. I den siste perioden har vi fjernet en del avtaler siden vi er i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Hvis du ønsker å gjøre endringer på abonnementet ditt, kan du fikse dette på min side eller ved en muntlig eller skriftlig henvendelse til oss. Epost: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Kommer ikke inn min siden for å bytte strømavtale. Det holder ikke mål. Er det bevisst eller? For meg virker det nærmest for «et ran av en gammel mann». Jeg vil skifte til en annen strømleverandør så snart jeg kan få litt hjelp av noen av mine barn som er mer kyndig på data.
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Må beklage for dette, grunnet høy pågang har vi hatt problemer med min side over den siste uka, dette er noe vi har ordnet opp i så alt er oppe igjen! Vi har mulighet til å endre avtalen din med tilbakevirkende kraft fra 01.november, du kan gjerne ta en henvendelse til oss skriftlig eller muntlig, da kan vi hjelpe deg! Grunnet høy pågang er det vanskelig å nå oss på telefon, derfor anbefaler jeg at du sender oss en mail. Epost: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Avtalen ble endret fra Spotpris til Variabelpris uten at jeg selv skjønte hvirdan det skjedde. Endte med null i strømstøtte på novemberregningen og tidenes høyeste strømregning for mitt vedkommende. Umulig å komme gjennom på telefonen for tiden. Dårlig App i tillegg.
Heisann, takk for din tilbakemelding! Må bare beklage for ventetiden på telefon, dette er noe vi jobber med å forbedre til en hver tid. Vi har ikke endret spotpris til variabel. Avtalen "Topp 10 Garanti" og "Topp 5 Garanti" som allerede er variable avtaler har blitt endret til avtalen "Variabelpris" siden vi er i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Hvis du ønsker spotpris kan vi gjerne ordne dette for deg, vennligst ta kontakt med oss på telefon, eller så kan du sende oss en skriftlig henvendelse på mail. Email: [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Umulig å endre strømavtale på nett for en eldre person som har blitt lurt til variabel pris, et ran, og ikke tilgjengelig på tlf for endring.
Hei Grete! Det var trist å høre at det var vanskelig å endre strømavtale. Ikke alltid så lett i en digitaliserende verden og få ting til å gå rundt. Heldigvis så tilpasser vi i NorgesEnergi våre kunder og kan nås nås via chat, mail, telefon eller Facebook slik at folk selv kan velge ønsket fremgangsmetode. Det er også mulig å sende brev til vår postboks: Pb 608, 4606 Kristiansand Eposten vår er: [email protected] Akkurat nå har vi stor pågang på kundessenteret og jobber på spreng for å få hjulpet flest mulig så raskt og effektivt som overhodet mulig. Det var forresten trist å høre at du følte deg lurt av din variable avtale. Du følte kanskje at prisforskjellen mellom variabelpris og Spotpris var litt for stor. Hovedårsaken er den spesielle markedssituasjonen som verken vi i strømbransjen eller kraftanalytikerne har hatt mulighet til å kunne forutse. Etter lange tider med svært høye spotpriser for strøm, falt spotprisen plutselig langt mer enn prognosene tilsa, først og fremst på grunn av mye regn og svært milde temperaturer. Dette ga seg utslag i at forskjellen mellom spotprisen og variabel prisen i oktober ble ekstra stor, mye større enn vanlig. For mens spotprisen følger strømprisen i markedet time for time, blir variabel prisen satt frem i tid ut ifra prisforventningene på råvarebørsen Nasdaq, og altså før vi vet hvordan spotprisen faktisk blir. Dermed vil det med variabel prisen være en tregere prisendringstakt sammenlignet med spotprisen. Denne mekanismen gjelder både i en situasjon hvor spotprisene har en oppadgående trend så vel som når spotprisene har en nedadgående trend. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Lett forståelige nettsider som gir nødvendig informasjon til kunden slik at en slipper å stå i telefonkø.
Hei Tor! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Så godt å høre at du bruker nettsiden vår aktivt til å finne informasjon På samme måte som at alt av informasjon står på fakturaene vi sender, står alt av vilkår og oversikt over våre produkter på nettsiden vår også. Vi setter ekstra pris på en slik god anmeldelse, da vi alltid jobber for å forbedre oss og våre tjenester for å gjøre det beste for våre kunder. Det er alltid deilig å få annerkjennelse for hardt arbeid! Vit at dersom det noensinne skulle være noe du lurer på så er vi tilgjengelige i hverdagen mellom 08-16 og kan nås via chat, mail, telefon eller Facebook. Igjen, tusen takk! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Jeg kan anbefale norges energi til alle har hvert kunde der i over 20 år.Mvh Fornøyd kunde.
Hei Knut! Det var veldig godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Du er en av våre veteraner da vi ble etablert i 1999. Vi setter utrolig stor pris på at du er kunde hos nettopp oss. Takk for en hyggelig anmeldelse. Den tar vi ikke for gitt! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi