NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God info og hyggelig jente A A..Men lang tid for og få svar på kundeservice.
Hei, Wenche! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt og dessverre lengre besvarelsestid enn ønskelig på kundesenteret. Men det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du kom i kontakt med kundebehandler :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det er bra ringet til bakke .men kundeservice og det er bra hver ganger ringet besvarer .og på minside er feil noe kan ikke så på faktura på gamle telefon kan ikke få kode jeg har ny telfon men kode kommet til gamle telfon jeg hadde
Hei, Fariba! Godt å høre du har fått løst problemet i kontakt med vårt kundesenter. Håper at alt er i orden nå med innlogging til MinSide og fakturaoversikt, så er det bare å ta kontakt på telefon 38 10 00 81 om du skulle trenge hjelp til noe angående din strømavtale :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Må jo ha strøm, for å leve i Norge. Tipper de fleste er like dyre.
Hei Ole H. A! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss i denne perioden og setter stort pris på din tilbakemelding! :)
Går raskere en jeg forventer. Lett å snakke med, og ordner opp med en gang.
Hei Renate! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for din gode tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :)
God kundeservice og bra strømavtale. Er det noe jeg lurer på så får jeg raskt svar.
Hei Mona! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi og at du er fornøyd med kundeservicen! Dette setter vi stor pris på! :)
Alltid god service og gode tilbud. God hjelp og god forklaring på hvilke avtaler dere har.
Hei Anne G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss og fornøyd med servicen fra kundesenteret, vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)
Takk for rask og enkel bestilling og svar på alle spm mine
Hei Jovana P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)