⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

God service, forutsigbart og trygt

Omtale av  Anne G

Alltid god service og gode tilbud. God hjelp og god forklaring på hvilke avtaler dere har.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Anne G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss og fornøyd med servicen fra kundesenteret, vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)

Nyttig (0)

Fantastisk bra service!

Omtale av  Jovana P

Takk for rask og enkel bestilling og svar på alle spm mine

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Jovana P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)

Nyttig (0)

Bondefanget

Omtale av  Johnny

Svadasvar fra kundesenter. Bondefanget gjennom en avtale om fast mnd beløp som ikke ble oppjustert.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Johnny! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen! Gjerne benytt vårt kontaktskjema med mer informasjon om denne saken, slik at vi kan bistå med et godt svar og løsning. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

Tidligere dårlig erfaring med Dere!

Omtale av  Steinar E

Sist ble prisen og abonnement endret uten nevneverdig forvarsel, og det ble stadig dyrere for meg. Denne gangen håper jeg det ikke blir slik, selv om jeg forstår at markedet svinger mere nå, enn sist jeg var kunde hos Dere. Det må ansettes flere dyktige medarbeidere på kundeservice, som utelukkende jobber for at kundene skal være i fokus med best mulig og gunstig strømavle, ingen liten skrift med en hel haug med unntak som vi som kunder IKKE MAKTER å sette oss inn i, og at responstiden på telefonhenvendelser blir betraktelig kortere. Jeg har krysst av "ingen mening" på noen punkter under, og dette skyldes at jeg ikke har mottatt noen faktura fra Dere enda, og kan følgelig ikke uttale meg på de punktene. Håper det jeg skriver følges opp!!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Steinar E! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker og lengre svartid/behandlingstid generelt sett. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og håper du blir fornøyd! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

Som kunde en kort periode, er jeg tilfreds med NorgesEnergi

Omtale av  Unni

Fornøyd med min avtale så langt. Men vil følge med på markedet og evnt bytte leverandør senere dersom jeg kan få et bedre tilbud.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Unni! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og det er flott å høre at du hittil er fornøyd! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Pr idag er jeg fornøyd med NorgesEnergi

Omtale av  Geir

God oppfølging fra leverandør, var iferd med å bytte, opplevde at de ønsker å beholde meg som kunde, har i dag fått en bekreftelse på dette ved å sammenligne de tilbudene som er i markedet.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Geir! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og det er flott å høre at du er fornøyd med oppfølgingen og svar på din henvendelse. Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

Trist

Omtale av  Axel

Prøver å ordne sak for min demente mor (har fullmakt) Dere vil ikke ordne opp etter å ha forklart 100 ganger at hun har fått regning lenge etter hun flyttet. En trist sak for min mor

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Axel, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR