NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid god service og gode tilbud. God hjelp og god forklaring på hvilke avtaler dere har.
Hei Anne G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss og fornøyd med servicen fra kundesenteret, vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)
Takk for rask og enkel bestilling og svar på alle spm mine
Hei Jovana P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)
Svadasvar fra kundesenter. Bondefanget gjennom en avtale om fast mnd beløp som ikke ble oppjustert.
Hei Johnny! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen! Gjerne benytt vårt kontaktskjema med mer informasjon om denne saken, slik at vi kan bistå med et godt svar og løsning. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Sist ble prisen og abonnement endret uten nevneverdig forvarsel, og det ble stadig dyrere for meg. Denne gangen håper jeg det ikke blir slik, selv om jeg forstår at markedet svinger mere nå, enn sist jeg var kunde hos Dere. Det må ansettes flere dyktige medarbeidere på kundeservice, som utelukkende jobber for at kundene skal være i fokus med best mulig og gunstig strømavle, ingen liten skrift med en hel haug med unntak som vi som kunder IKKE MAKTER å sette oss inn i, og at responstiden på telefonhenvendelser blir betraktelig kortere. Jeg har krysst av "ingen mening" på noen punkter under, og dette skyldes at jeg ikke har mottatt noen faktura fra Dere enda, og kan følgelig ikke uttale meg på de punktene. Håper det jeg skriver følges opp!!
Hei Steinar E! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker og lengre svartid/behandlingstid generelt sett. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og håper du blir fornøyd! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Fornøyd med min avtale så langt. Men vil følge med på markedet og evnt bytte leverandør senere dersom jeg kan få et bedre tilbud.
Hei Unni! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og det er flott å høre at du hittil er fornøyd! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
God oppfølging fra leverandør, var iferd med å bytte, opplevde at de ønsker å beholde meg som kunde, har i dag fått en bekreftelse på dette ved å sammenligne de tilbudene som er i markedet.
Hei Geir! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og det er flott å høre at du er fornøyd med oppfølgingen og svar på din henvendelse. Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Prøver å ordne sak for min demente mor (har fullmakt) Dere vil ikke ordne opp etter å ha forklart 100 ganger at hun har fått regning lenge etter hun flyttet. En trist sak for min mor
Hei Axel, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard