NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har to strømmålere og de legger på sparepakke og vinterpakke på totalt 200 kr mnd uten at det er avtalt. Pakkene er helt verdiløse og et rent påslag. Og den topp10 garantien de lover er også bare tull. De klarer ikke å dokumentere det. Å snakke med kundeservice er også helt håpløst. Vil intenst advare alle om dette selskapet.
Hei Torgeir! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Sparepakken er en del av våre fordelsprodukter, og vi skal alltid informere og få en bekreftelse fra våre kunder dersom denne bestilles. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eller send oss en e-post til [email protected], så kan vi se nærmere på dette. Vi har åpent fra 08.00-16.00 man-fre. Mvh Nina, NorgesEnergi
Etter innstendig å ha oppfordret denne fyren med sørlandsdialekt til IKKE å kontakte meg igjen om dette, så ble jeg i dag for tredje gang kontaktet av (samme?) selger fra NorgesEnergi med spørsmål om jeg ikke ville ha bedre strømavtale, da hos dem. ‘Nei, takk’, blir møtt med forbauselse og arrogant kommentar om jeg ikke er interessert i å spare penger, etc. Sist gang var jeg ute med hunden min, og da jeg ikke kunne snakke, så tillater drittsekken i andre enden å være hånlig i sin kommentar. Jeg vil ha meg frabedt slike ekle samtaler, vær så snill, ikke ring meg mer du som er selger fra NorgesEnergi!
Hei Siv! Dette er svært beklagelig, og dette er selvfølgelig ikke en måte vi ønsker å opptre på ovenfor våre kunder. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss ditt telefonnummer til [email protected], så skal vi ta klagen din videre. Vårt kundesenter er åpent man-fre, 08.00-16.00 Mvh Nina, NorgesEnergi
For det første såg alt ut til at det skulle verte rimelegare, men alle desse garantiane dei snakka om slår langt meir ut på budsjettet, samtidig som dei seier at du ikkje vil merke det. Når ein påpeikar prislappen, så skuldar dei på nettleiga som går til ein annan leverandør. På toppen av det heile, så er det visst ikkje mogleg å få rekning ein gong i månaden. Sidan starten har dei hatt ein lei uvane med å vente 6 veker, for deretter å trekke på avtalegiro (får gjerne ikkje faktura for denne), og så får du ein e-post med ein faktura til som skal betalast 2-3 veker seinare. Det er heilt umogleg å halde oversikta, og når ein har ei lita bedrift i oppstart, så treng ein ikkje meir styr å skulle halde orden på. For å komplisere det heile, så brukar dei gjerne heile veka på å svare på skriftlege henvendingar. For ei så stor bedrift som NorgesEnergi, så skulle ein trudd det var snakk om 2 dagar. Når dei først svarar så er jo dei flinke og gjer sitt beste, men når ein må be om ei utsetting på enno ei uforutsett rekning, så er det greitt å få svar kjapt nok.
Hei Eira! Vi som strømleverandør ønsker å tilby våre kunder gode og rimelige avtaler. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080 (privatavdeling) eventuelt 38100081 (bedriftavdeling),så kan vi se nærmere på hvilken avtale du har hatt og om vi eventuelt kan gjøre noen forbedringer. Vi sender ut faktura en gang per måned. Faktura sendes ut per post, dersom man ikke oppretter eFaktura. Så jeg ønsker også å se på hva som eventuelt kan ha skjedd her. Kontakter du oss, kan du gjerne henvise til dette innlegget og meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Det kommer skjulte kostnader i tillegg. Man er ikke klar over hvorfor de sender slike tilleggskostnader. Det er håpløst å avklare ting med dem på telefon og epost. Veldig dårlig kundebehandling. Nye tilleggstjenester som jeg aldri hadde hørt om tidligere og ikke var informert om, er plutselig inkludert i månedlige strømutgiftene mine. Jeg får sjokk og bekymring over dyre regninger. Bestemmer meg å bytte til noen som er oversiktlige og enkle. Det er ingenting som er bra med dem. Alt burde ha blitt bli bedre i Norges Energi.
Hei Tayyab! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Vi syns det er leit å høre du ikke er fornøyd. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde. Vennligst ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Asså jeg ringer å spør om jeg er ajour med regningene. Ja sier kundeservice deretter om noen uker så får jeg inkasso. Jeg føler at fakturaen blir gjemt helt til den går til inkasso. Nå er det mange som opplever det ikke bare meg.
Hei Ali! Det er leit å høre du har hatt denne opplevelsen med vårt kundessenter. Vi er veldig opptatte at våre rådgivere gir ut riktig informasjon og ønsker derfor se nærmere på hva som kan ha skjedd. Våre rutiner ved mangel på betaling er at vi alltid sender ut en purring med varsel om inkasso innen et par uker etter forfall. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
24.02.20 sendte jeg e-post med noen spørsmål til NE. Fikk ikke svar og purret 27.02.20 og 28.02.20. Fortsatt per 07.03.20 har jeg ikke mottatt svar. Jeg ønsker ikke å være kunde hos en bedrift som ikke svarer på henvendelser.
Hei Kim! Det er leit å høre du ikke kan se du har mottatt svar fra oss. Alle e-poster fra disse datoene er blitt besvart. Gjerne sjekk om svaret fra vår e-postadresse kan ha havnet i søppelpost. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så kan vi hjelpe deg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Ble oppringt fra en telefonselger fra NorgesEnergi for en tid tilbake. Han ville selvfølgelig overbevise meg om å velge dem som leverandør. Jeg sa nei. Fikk lite informasjon om tilbudet. Han sa han skulle sende en mail med informasjon om tilbudet. Tenkte at dette ikke kunne skade og sa ja til å kunne lese mer om det. For å gjøre dette måtte han legge meg inn i systemet deres. Jeg forsikret meg om at jeg IKKE ble kunde ved at han gjorde dette, noe han bekreftet flere ganger. Jeg måtte svare OK på en melding hvor det sto at jeg bestilte strøm. Telefonselgeren sa at dette kunne jeg se bort i fra, da det ikke betydde at jeg signerte avtale med de. Han måtte også ta opp på opptak at jeg bekreftet dette, men han sa igjen at dette ikke betydde at jeg signerte avtale. En mail om tilbudet fikk jeg aldri. Nå ca 1 måned senere får jeg telefon fra mitt strømselskap Trøndelagkraft om at de har motatt en oppsigelsesmelding. ALTSÅ, her har norgesenergi sendt oppsigelse og gjort meg om til deres kunde. Her føler jeg meg lurt til de grader.. NorgesEnergi sier i dag at jeg har godtatt og bestilt strøm fra de, at de har det både på melding og opptak. Her har jeg rett og slett blitt lurt av selgeren som sa han måtte registere meg som midlertidig kunde for å sende meg en mail. For å si det sånn, Norgesenergi blir ikke brukt. Jeg har byttet tilbake til Trøndelagkraft, som er pålitelige og trygge. Blir frustrert over hele situasjonen. Styr unna dette selskapet!
Hei Line! Det er leit å høre du har hatt denne opplevelsen. Ingen skal bli kunde hos oss mot sin vilje og vi er veldig opptatte at våre selgere er ærlige og gir ut riktig informasjon. Vi ønsker gjerne å ta dette med videre og setter pris på om du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi