NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger som mente avtalen deres var bedre for meg etter en innholdsrik prat om strøm - det viste seg å være rett da jeg nå betaler ca 30% mindre på strømmen enn hva jeg gjorde!!
Unngå Norges Energi den veldig dårlig strømleverandør. Høy strømpris og mye lureri.
Ikke eksisterende kundeservice. Umulig å komme i kontakt med. I tillegg legger de til pakker på din strømavtale som du aldri har bestilt. Dette er svindel. Jeg bytter leverandør nå.
Norges Energi lar deg ikke bytte til ett annet selskap, selv om du gjør alt etter boka hva gjelder oppsigelse / overgang til ett annet selskap! De svarer ikke på e-poster du sender til dem! De er noe helt grusomt vanskelige å få tak i på telefonen, og når du først har klart dette så har du kommet til en ung selger som ikke kan hjelpe deg med noe utenom å selge en tvilsom strømavtale til deg. Hvis de gikk ann å gi selskapet null stjerner - så hadde jeg gitt dem det!
I tillegg til faktura som ligger på deres side så regner det inn med fakturaer, purringer og inkassovarsler. Dette utgjør nesten 30.000 på knapt 3mnd. Etter flere forsøk oppnår man kontakt og de lover å se på saken og ringe meg opp, noe de aldri gjør. De ringte meg senest i dag og ville ha meg som kunde 🤪!!! Fortalte saken min pånytt med samme lovnad og ringe tilbake, samme skjer 🙄Har også sendt Mail, ikke noe svar det heller. HOLD DERE LANGT UNNA DENNE USÆRIØSE LEVERANDØREN
Jeg har betalt 49 kr pr mnd for 3 tjenester jeg ikke har bedt om. Det utgjør 1500 kr pr år. Jeg har 2 abonnement, så da blir det 3000kr PR år. Jeg skjønner hvorfor billig. Takk for meg. Jeg bytter selskap
Hadde 3 kundeforhold hos Norges Energi. 2 for bedriftene mine og 1 privat. For det første så hadde de lagt på GrønnVerdi som koster ekstra noe jeg ikke hadde forespurt. Hadde allerede sagt i fra at jeg ikke ønsket dette og de førtsatte å sende meg faktura med denne ekstra utgiften. I tillegg sendte de ikke faktuarer til riktig adresse noe jeg hadde også bedt dem om å gjøre. Endte med at jeg fikk inkasso. Noe jeg betalt med en gang selsagt når jeg fant ut at jeg ikke hadde mottatt noen fakturaer av dem. I stedet for å slette inkassoen som var deres feil, mistet de en god kunde med 3 avtaler hos dem. Forferdelig kundeservice og føler meg fullstendig lurt. For meg handlet det ikke om pengene, men en prinsippsak at når de gjør feil, så må de kompensere for kunden. Det er også utrolig vanskelig å nå dem. Både på telefon og de svarer så vidt på mail. Ringte Fjordkraft og fikk hjelp på sekundet.