NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har betalt 49 kr pr mnd for 3 tjenester jeg ikke har bedt om. Det utgjør 1500 kr pr år. Jeg har 2 abonnement, så da blir det 3000kr PR år. Jeg skjønner hvorfor billig. Takk for meg. Jeg bytter selskap
Hadde 3 kundeforhold hos Norges Energi. 2 for bedriftene mine og 1 privat. For det første så hadde de lagt på GrønnVerdi som koster ekstra noe jeg ikke hadde forespurt. Hadde allerede sagt i fra at jeg ikke ønsket dette og de førtsatte å sende meg faktura med denne ekstra utgiften. I tillegg sendte de ikke faktuarer til riktig adresse noe jeg hadde også bedt dem om å gjøre. Endte med at jeg fikk inkasso. Noe jeg betalt med en gang selsagt når jeg fant ut at jeg ikke hadde mottatt noen fakturaer av dem. I stedet for å slette inkassoen som var deres feil, mistet de en god kunde med 3 avtaler hos dem. Forferdelig kundeservice og føler meg fullstendig lurt. For meg handlet det ikke om pengene, men en prinsippsak at når de gjør feil, så må de kompensere for kunden. Det er også utrolig vanskelig å nå dem. Både på telefon og de svarer så vidt på mail. Ringte Fjordkraft og fikk hjelp på sekundet.
Elendig selskap, med elendig kundeservice. Bjellene burde vel kanskje ha ringt da de lokker med 500kr rabatt på varer kjøpt hos Elkjøp for å få kunder. De 500kr er borte på en mnd eller to, men det største problemet er jo selvsagt bindingstiden de ikke opplyser deg om. Denne får du vite om først da innser at du har blitt lurt og forsøker å bytte strøm leverandør. Uærlig møkka selskap. Gjør deg selv en tjeneste ikke en tenk tanken på å ha NorgesEnergi, hadde ikke overrasket meg om det var nok til at du får dyrere strøm.
NorgesEnergi sin selgermetode inneholder i stor grad misvisende markedsføring over telefonsalg. Gir ikke alle opplysninger om avtale eller avtalelengde. Klarer ikke å sende faktura til riktig adresse eller en gang riktig navn. Får inntrykket av at faktura aldri kommer fram og går direkte til inkasso. Anbefales ikke videre til noen som helst
For dyrt. Dobbelt av det konkurrenter tilbyr. Sammenligner med fobrukerrådetssider
Jeg har noen utleie enheter der jeg tidligere anbefalte mine leietagere benytte Norges Energi (vi får såkalt vervepremier /1 mnd gratis strøm). I 2019 har ikke Norges Energi klart å registrere beboer bytter (problematisk tidligere også) og vi får dermed dobbelt sett regninger både fra nett eier og strøm leverandør, feil overtagelses datoer og ekstremt høye priser. Dette synes som en organisasjon som er under oppløsning uten styring og organisering. Både jeg og leietagere har via utallige henvendelser på "min side", facebook og tlf ikke klart å få dem til å rette opp. Jeg har derfor sondert terrenget mhp konkurrerende selskap og ser at billigste leveranse fra Norges Energi er betydelig høyere priset enn de andre. Nå flytter jeg alle mine private og andre enheter.
Fakturerte for "tjenester" som jeg spesifikt hadde takket nei til og nektet å refundere i etterkant.