NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Disse luringene prøver seg med salgstriks på folk som ligger lavt i forbruk for å skvise dem for penger. (Ser du har vært kunde hos oss i mange år, vi ringer deg for å tilby deg "strømkonto"). Største svindelen på høylys dag. Betale 49 kr mer i måneden, for å betale det samme i måneden hele året, ispedd masse fiks-fakseri med kreditter og tull? Hvis du synes det høres lurt ut, så vær så god, men la meg slippe. Slutt å ringe meg!
Hei Karlo H, Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto. Strømkonto er en fleksibel og forutsigbar måte å betale strømregningen på. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Denne løsningen koster 49 kr/mnd, men har ingen bindingstid. Strømkonto kan gi en ekstra trygghet i hverdagen, men det er forståelig at dette ikke er en løsning for alle. Vi kan så klart fjerne nr ditt fra våre ringelister og nyhetsbrev dersom du ønsker det. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Skjulte kostnader og nesten dobbelt så dyrt som avtalt. Ikke bruk dette selskapet!
Opplever rot med efakturaavtale etter bytte av bank. Norgesenergi sender fortsatt faktura til gammel bank. Sparebank1 har aktivert avtale med rett kidnr. Opplever at kundeservice er arrogant og mer interessert i å fortelle at dette er min feil når jeg tar kontakt. Er uoversiktlig og vanskelig å finne ut hva man virkelig betale pr. kWh Takk for meg.
Hei Remi! Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss. Ønsker gjerne å hjelpe deg med å få fikset din eFaktura og undersøke hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg bestilte reisestrøm fra Norgesenergi via norwegian.no i 2013. Da fikk jeg Norgespakken med på kjøpet (med liten skrift). Selv om jeg har byttet strømavtale hos dem to ganger i etterkant, ble Norgespakken værende. Den må sies opp manuelt. Norgespakken er en fullstendig verdiløs forsikring som strømselskapet har funnet opp for å tjene mer penger og de utnytter kundens manglende innsikt og forståelse. Det er mitt ansvar hva jeg bestiller og å sjekke faktura, men jeg vil anbefale alle andre Norgesenergikunder å lese faktura nøye og være kritiske til hva de betaler for.
Hei Larsfredrik F! Vi syns det er leit å høre du ikke er fornøyd med avtalen din. Det stemmer at Norgespakken tidligere fulgte med på avtalen Reisestrøm gjennom Norwegian. Norgespakken er et produkt som inneholder Sparepakken og Vintertrygghet. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Norgespakken har ingen bindingstid og kan avsluttes om ønskelig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
De lurer jeg hadde ikke noe avtale. Når jeg sluttet må jeg betale 500 de sier vi har avtale.
Har aldri bett om Norgespakke med ett påslag på over 70kr hver måned. Det viser seg at det er en slags forsikring på lav pris. Men da får man en høyere gjennomsnittspris i forhod til ikke "Norgespakke". En annen ting er at de tar timepris / døgnpris på strømmen ved de nye elektroniske målinger av forbruket. Dette gjør at DU som FORBRUKER ikke har oversikt. Du får ikke en oversikt på NÅR PÅ DØGNET du mottar den dyreste strømmen. Advarsel: KOM DERE UNNA! BYTT TIL EN LEVERANDØR SOM IKKE HAR SKJULT KOSTNADENE I SINE FAKTURAER.
Hei Nilshenning K! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Avtalen du refererer til heter Norgespakken og er et produkt hvor du får både Sparepakken og Vintertrygghet. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Det er beklagelig å høre at du som kunde ikke føler at du har hatt oversikt over ditt strømforbruk etter bytte til AMS-måler. Dette er det derimot netteier som gir oversikt over, og derfor dessverre ikke noe vi kan endre på faktura. Du vil derimot alltid ha oversikt over forbruket som har blitt registrert i perioden, og har mulighet til å logge deg inn på Elhub.no for nærmere informasjon om forbruket ditt. Mvh Nina, NorgesEnergi
Dum som jeg er takket jeg ja til en bedriftsavtale med lovnad om lavest mulig pris over tlf. Angret etterpå, men har da ikke angrerett via bedriftsavtale. Forsøkte å ta kontakt med dem for å få til en konstruktiv løsning, men kundeservice var svært lite behjelpelig. Ved oppsigelse er det 6 måneder oppsigelsestid. Totalt håpløst. Anbefaler ingen å ta i bruk Norges Energi som strømleverandør. Hatt dyrere strøm med dem enn med tidligere selskap, på tross av lovnad om at en bedriftsavtale på egen bolig skulle være gunstig.
Hei Robert! Det er leit å høre du har denne opplevelsen. Vi skal alltid informere kunden ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Dersom du ønsker at vår bedriftsavdelinge ser nærmere på dette kan du kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi