NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte reisestrøm fra Norgesenergi via norwegian.no i 2013. Da fikk jeg Norgespakken med på kjøpet (med liten skrift). Selv om jeg har byttet strømavtale hos dem to ganger i etterkant, ble Norgespakken værende. Den må sies opp manuelt. Norgespakken er en fullstendig verdiløs forsikring som strømselskapet har funnet opp for å tjene mer penger og de utnytter kundens manglende innsikt og forståelse. Det er mitt ansvar hva jeg bestiller og å sjekke faktura, men jeg vil anbefale alle andre Norgesenergikunder å lese faktura nøye og være kritiske til hva de betaler for.
Hei Larsfredrik F! Vi syns det er leit å høre du ikke er fornøyd med avtalen din. Det stemmer at Norgespakken tidligere fulgte med på avtalen Reisestrøm gjennom Norwegian. Norgespakken er et produkt som inneholder Sparepakken og Vintertrygghet. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Norgespakken har ingen bindingstid og kan avsluttes om ønskelig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
De lurer jeg hadde ikke noe avtale. Når jeg sluttet må jeg betale 500 de sier vi har avtale.
Har aldri bett om Norgespakke med ett påslag på over 70kr hver måned. Det viser seg at det er en slags forsikring på lav pris. Men da får man en høyere gjennomsnittspris i forhod til ikke "Norgespakke". En annen ting er at de tar timepris / døgnpris på strømmen ved de nye elektroniske målinger av forbruket. Dette gjør at DU som FORBRUKER ikke har oversikt. Du får ikke en oversikt på NÅR PÅ DØGNET du mottar den dyreste strømmen. Advarsel: KOM DERE UNNA! BYTT TIL EN LEVERANDØR SOM IKKE HAR SKJULT KOSTNADENE I SINE FAKTURAER.
Hei Nilshenning K! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Avtalen du refererer til heter Norgespakken og er et produkt hvor du får både Sparepakken og Vintertrygghet. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Det er beklagelig å høre at du som kunde ikke føler at du har hatt oversikt over ditt strømforbruk etter bytte til AMS-måler. Dette er det derimot netteier som gir oversikt over, og derfor dessverre ikke noe vi kan endre på faktura. Du vil derimot alltid ha oversikt over forbruket som har blitt registrert i perioden, og har mulighet til å logge deg inn på Elhub.no for nærmere informasjon om forbruket ditt. Mvh Nina, NorgesEnergi
Dum som jeg er takket jeg ja til en bedriftsavtale med lovnad om lavest mulig pris over tlf. Angret etterpå, men har da ikke angrerett via bedriftsavtale. Forsøkte å ta kontakt med dem for å få til en konstruktiv løsning, men kundeservice var svært lite behjelpelig. Ved oppsigelse er det 6 måneder oppsigelsestid. Totalt håpløst. Anbefaler ingen å ta i bruk Norges Energi som strømleverandør. Hatt dyrere strøm med dem enn med tidligere selskap, på tross av lovnad om at en bedriftsavtale på egen bolig skulle være gunstig.
Hei Robert! Det er leit å høre du har denne opplevelsen. Vi skal alltid informere kunden ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Dersom du ønsker at vår bedriftsavdelinge ser nærmere på dette kan du kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Straffer seg å bli værende her prismessig. Pågående selgere ringer deg mens du er kunde, og når du ikke vil være kunde lenger ringer de deg helt ned.
Hei Flash! Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har selgere som ringer ut for å gi et godt tilbud, men det er ikke greit at selger har vært ufin under samtalen. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi selvfølgelig fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Pass deg for svindel! Like vanskelig å melde seg ut som fra en bokklubb på 90 tallet! Jeg har forsøkt siden 2019 å skrive over strømmen fra en leilighet jeg har flyttet fra! Regningene og inkasso hagler inn. Norgesenergi sitt råd var å betale inkasso mens de ventet på svar fra annen avdeling. Styr unna dette selskapet!
Hei Ole C! Det er leit at du har opplevd det som vanskelig å opphøre din strømavtale hos oss. Vi skal selvfølgelig alltid være behjelpelige med å avslutte en avtale, slik at dette blir enklest mulig for deg som kunde. Når man flytter fra en adresse, skal man gi beskjed til strømleverandør slik at vi kan registrere opphør. Vi må ha beskjed senest 3 virkedager før den aktuelle datoen. Det at du har blitt informert av oss om å betale krav hos inkasso i påvente av svar fra annen avdeling er selvfølgelig beklagelig. Det korrekte fra vår side ville vært å kontaktet inkassoselskapet og satt saken i bero, i påvente av avklaring på saken. Vi ønsker gjerne undersøke hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Elendig service, ringt i flere dage og ingen tar tlf bare ligger på. Og står ingen info om der ikke er tlf vagt. Står de har åben 10.00-16.00.
Hei Michael, Det er beklagelig å høre at du har prøvd å komme i kontakt med oss på telefon, hvor samtalen bare blir avsluttet. Slik skal det ikke være og det er svært beklagelig. Vi i NorgesEnergi ønsker å være med på den nasjonale dugnaden for å redusere smitte, og det fører til noen utfordringer i bemanningssituasjonen i selskapet. Vi håper derfor på forståelse for at det kan ta noe tid før vi svarer på telefon eller på epost. Vi vil gjøre det vi kan for at dere som kunder skal få den hjelpen dere trenger så raskt som mulig. Vi håper du tar kontakt med oss, da vi, NorgesEnergi, ønsker at våre kunder skal være fornøyde med kundeservicen og avtalene vi tilbyr. Ta gjerne kontakt på tlf 38 1000 80 eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh Truls, NorgesEnergi