NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
100 kr ekstra på faktura for noe vi har prøvd å avbestille. Må ringe inn for å gjøre endringer
Hei Olga! Alle tilleggsprodukter er valgfrie, og uten bindingstid. Disse fjernes ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Om du har produkter på din avtale som du ikke lenger ønsker, så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 38100080 slik at vi kan fjerne disse. Mvh Silje - NorgesEnergi
To gutter i Elkjøp prøvde å svindle meg for 2600 kr for kalibrering av tv. De gikk ned til 500 kr, det er allikevel noe man ikke trenger. De tilbød også bytte til Norges billigste strømleverandør. Sjekket opp avtalen min nå og ser at jeg har tjenester jeg ikke har spurt om eller ønsker. Dette er jo ren svindel. Jeg verken trenger eller ønsker prisforsikring eller prissikring eller månedlige utgifter som forhøyer strømregningen. Hvis det også var en løgn at NorgesEnergi var billigste strømavtalen når jeg endret fra Fjordkraft er dette en stygg sak som alle i Elkjøp og Norgeskraft er en del av om de kjenner til denne praksisen.
Hei, Dette tar vi alvorlig, og vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Håper du kan kontakte oss enten på telefon 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper vi hører fra deg. Mvh Silje – NorgesEnergi
Hvorfor får ikke alle kundene bonustime? Ingen informasjon fra norgesenergi om det. Nye kunder får "tilbud" om en pris og hva skjer? Stakkars de som av ulike grunner ikke følger med.
Hei Wenche, Deltakelse i Bonustimen er valgfritt, og vi ønsker selvsagt at våre kunder ønsker å benytte deg av dette. Bonustimen kan man aktivere via app og Min Side, eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Informasjon om Bonustimen ligger lett tilgjengelig via app og Min Side, slik at dette skal være enkelt å finne og aktivere. Mvh Silje - NorgesEnergi
du er det beste selskapet på markedet, jeg valgte godt etter min mening
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for at du er fornøyd med din avtale hos oss. Ønsker deg en fin dag, mvh Silje - NorgesEnergi
Bra mobilabbonemang, Billigere abb pris med mobil uten apper,og internett.God oversikt i Norgesenergiapp,bonus også,kan fort bli en uke gratis strømm.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
La på masse ulike gebyrer uten å kunne forklare hva det gjaldt. Brukte lang tid å svare på e-post klagen. Endte bare opp med at jeg betalte og byttet strømleverandør.
Hei Maren, Man skal alltid få god informasjon om strømavtalen, samt om man får tilbud om ekstra strømtjenester. Dersom du har opplevd å ikke få god nok informasjon om strømavtalen håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt saken nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi
Som medlem i NSF, som har en avtale med Norgesenergi, sparer jeg mange hundrelapper hver måned. Jeg har heldigvis hatt strømforsikring på avtalen min. Da jeg ble sykemeldt kontaktet jeg Norgesenergi. Det resulterte i ekstra reduksjon i 4 måneder. Har vervet 2 nye kunder i dag. Det gir meg og de 500,- avslag på neste regning. Ellers svært godt fornøyd med kundebehandler og den informasjonen han ga meg i dag!
Hei Hilde, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med avtalen din samt at du har fått bruk for Strømforsikring. Skulle det være noe mer vi kunne hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi